@beauty27

He nou had ik net al wat geplaatst, maar weer niet gelukt.
@Beauty: wat onwijs fijn dat je er zo relaxed in zit. Veel succes vnadaag en ik ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen.

Lynn:ik hoop dat het niet erger wordt, je hoort zoveel gekke verhalen over ziekenhuisbacteriën. Sterkte, maar wel heel fijn dat jullie allemaal thuis zijn.
Daisy: bijzonder he dat je al die jaren aan het plannen geweest bent en nu ineens niet meer.

Hier nog geen ongi op dag 28, wel een witte test. Balen en tegelijk ook erg spannend. En die spanning duurt nu al vanaf zondag. Nou ja, geduld maar weer.. pffff

Net bij de gyn geweest..... Niet veel wijzer maar dat had ik eigenlijk ook niet verwacht. Vind het altijd wel weer confronterend die dikke buiken in de wachtkamer......

Ze heeft een echo gemaakt omdat ik aangaf een lichte menstruatue gehad te hebben vorige maand. Ze hoopte natuurlijk net als wij dat ik zwanger was maar helaas, had ik ook niet verwacht. Alles zag er wel prima uit ze dacht dat de eisprong eraan kwam of net geweest was.... Beetje vaag :-s ik ga er vanuit dat hij al geweest is want zit nu op ruim 3,5 week dus anders zal mijn cyclus weer heel lang worden. We mogen weer een half jaar oefenen want we moeten het tijd geven zo kort na de mk.... Noem het maar kort 31 juli/ nov maar goed. Mocht mijn cyclus in de tussentijd toch weer langer dan 5 weken worden dan moeten we eerder komen. Ze vroeg of we het daarmee eens waren..... Op zich wel want we zien een behandeling met hormonen ed niet zitten maar weer het idee 6 maanden te moeten wachten valt weer tegen, beetje dubbel dus.

We gaan ons best maar weer doen en hoop dat ik weer terugkom in de relaxstand want heb er nu weer ff de balen van en mijn focus op het zwanger worden.

Groetjes Bianca

Wenser, idd wel. Heel bijzonder. Geen spanningen meer, met plezier naar het ziekenhuis en in een keer een heel stuk opgeluchter allebei! Nu kan het leuke plannen beginnen!

Beauty, zag je nieuwe post, heb daar verder gereageerd!

Terug
Bovenaan