Vandaag is het bed omhoog gezet.... Gek hoor. De tassen staan gepakt ( al hoop ik die niet nodig te hebben) en alles is schoon, boodschappen voorraad aangevuld. We zijn er klaar voor, laat de kleine maar komen..... Jammer zo werkt het niet. Ik probeer me steeds het moment voor te stellen dat het begint maar.... Heb het idee dat de kleine het nog prima naar haar zin heeft. Lekker bij moeders schommelen, trappelen, lekker warm denk dat het weer 40+ wordt deze keer. Ik ken niet wachten!
Ik heb een zoontje van ruim twee nu, die gaat elke avond in de baby kamer kijken of de baby er is, vraagt dan ook echt: baby? Elke avond is het antwoord: nee nog niet. Vervolgens gaat hij in de kast kijken of opa er is mijn vader heeft de babykamer en de inbouw kast super mooi gemaakt. Alleen heeft die kast zo'n indruk gemaakt dat mijn zoontje denkt dat opa nog steeds bezig is. En weer is het antwoord: weer geen opa in de kast.
Ik heb een zoontje van ruim twee nu, die gaat elke avond in de baby kamer kijken of de baby er is, vraagt dan ook echt: baby? Elke avond is het antwoord: nee nog niet. Vervolgens gaat hij in de kast kijken of opa er is mijn vader heeft de babykamer en de inbouw kast super mooi gemaakt. Alleen heeft die kast zo'n indruk gemaakt dat mijn zoontje denkt dat opa nog steeds bezig is. En weer is het antwoord: weer geen opa in de kast.