bed omhoog

Ja mamma3007, als ze wat ouder zijn is het weer anders, leuk hoor. Ze krijgen het heel anders mee dan 2 jarige.

Vis82 hoe oud is jou oudste? Krijgt die het een beetje mee?

Ja dat kan ik me voorstellen, is toch wat anders dan een knul van ruim twee.:) poos terug mocht hij uit twee setjes kleding iets kiezen voor de baby in de winkel.... Je had het moeten zien, echt een man. Eerst kijken van " laat me lekker zitten" en later " vooruit dan deze maar". Na veel aandringen dus toch nog gekozen. Kan me voorstellen dat dit met jou dame anders gaat. Gaat ze trakteren op school? Spannend zo sinterklaas en baby dicht bij elkaar in de buurt. Je was begin dec uitgerekend toch?

Leuk dit allemaal te lezen.
Mijn dochter is net 3 geworden en mijn buik krijgt een heleboel kusjes en knuffels. :)
Heb nog een zoontje van anderhalf, ik geloof niet dat hij t echt begrijpt. Had laatst al een foto mapje gemaakt met baby foto's van hem zelf, die pakt hij nu iedere keer ook wel. Weet niet of hij begrijpt als ik vertel dat hij daar net uit de buik van mama is.. :)
Nu nog 1 avondje werken en dan verlof, kan t echte aftellen beginnen! Kan niet wachten, ben zo klaar met zwanger zijn...
Liefs

Ik heb ook foto's gekeken met hem. Hij zag de baby en alle familie, maar had geen idee dat hij die baby was :)
Zo hangt er in de woonkamer ook een foto van hem. Herkend de aap maar niet zichzelf haha lekker dan. Komt wel goed hoor ze zijn dan echt nog klein.

Hier is dit weekend ook het bed omhoog gegaan. Heb zelf een banjer van net 16 maanden maar die krijgt er nog maar bar weinig van mee. Afgezien van kusjes geven aan mijn buik en prikken in mijn navel.

We zetten wel een hoge stoel boven, dat hij overal bij wordt betrokken maar wat hij ervan meekrijgt is, denk ik.

Terug
Bovenaan