Bed ophogen

heb je geen logeerbed??? dan kruip je daar toch even op als het zover is??? want als jij een meter hoger ligt dan je man is dat ook niet zo gezellig,en in principe moet je bed al van af de 37e week omhoog,en staat zolang hoog tot de kraamhulp afgelopen is...je ligt dan 4 weken zo hoog! idd zou je ook een bed kunnen lenen/huren.

succes
 
Je moet inderdaad bij 37 weken je bed omhoog zetten. Maar ik weet van mijn vriendin dat ze geen matrassen op haar waterbed mocht leggen, dit was te instabiel. Dus gewoon op het logeerbed bevallen
 
Mariska,

1 kant ophogen lijkt me en niet gezellig en niet helemaal veilig. Stel je voor dat je er af rolt ofzo?

Ik zou als ik jou was een 1 persoonsbed lenen of huren. ALs je daar plaats voor hebt dan. Kruip je 's avonds lekker in je eigen bed en als de kraamhulp ed er is in het andere.
 
toen ik moest bevallen van mijn dochter (8 jaar geleden ) waren de regeltjes anders vandaar mijn eerdere reactie; we hadden destijds een waterbed, ik beviel in het ziekenhuis middels een keizersnee, en na een week ging ik gewoon in m'n "lage" waterbed, mijn kraamhulp heeft daar nooit iets over gezegt, nu zijn de regeltjes anders heb ik begrepen en ik heb er het lijstje van de kraamzorg op na gelezen dat het bed minimaal 70 cm hoog moet zijn, maar toch als je op het juni forum kijkt zie je meerdere dames die een aantal weken te vroeg bevallen en dan lijkt me vanaf 37 weken te kort of niet?
ik moet weer in het ziekenhuis bevallen, maar ben ook bang dat ik uit zo'n hoog bed rol ;-) maar dat zal wel meevallen toch?
ik ga m'n man dit weekend aan het werk zetten om de boel op te hogen, ben morgen 35 weken.
groeten en succes allemaal.
 
hej meis,

ik heb dat probleem gelukkie niet, ik krijg een ziekenhuis bed inmijn woonkamer.
aangezien ik niet boven mag bevallen.
maar ik zal in ieder geval wel langzaam mee beginnen.
wat al eerder werd gezegd, het is sowieso al fijner voor jezelf om in en uit het bed te komen met je dikke buik.

hihihih

nou spreek je snel weer he

groetjes dolfijntje
(36 weken)
 
Terug
Bovenaan