bed verlagen

Wanneer hebben jullie het bedje van je kleintje op de laagste stand gezet? Het bedje van Marissa zit nu nog op de hoogste stand maar we vragen ons af wanneer het naar beneden moet, wij dachten het te doen als ze gaat kruipen. Voor die tijd denken we niet dat ze zich op gaat trekken. We zouden het nu wel gewoon kunnen doen maar omdat ik een KS heb gehad doet het pijn als ik over het bedje moet hangen. Ik wil dus zo lang mogelijk wachten maar we willen natuurlijk niet te laat zijn .

Marissa is nu 8 maanden

groeten
Linda

Hoi Linda,

Ik denk dat je zelf heel goed door hebt wanneer het bedje omlaag moet. Als Marissa nog altijd netjes blijft liggen (ook als ze wat langer in bed wakker is) in haar bedje, dan lijkt me het geen probleem. Gaat ze zich optrekken of in de kruiphouding zitten, dan zou ik het bedje omlaag doen.

Wij konden echt niet tot 8 maanden wachten, want toen ging Bas al overal tegen aan staan, maar dat is per kind zó verschillend!

Groetjes, Karin

Hoi Linda,

Het lijkt mij ook niets als het bedje zo laag staat, maar veiligheid voor alles.

Wij moeten nu het bedje  laag gaan zetten. Want Jennifer gaat nu steeds vaker op handjes en knietjes in bed zitten en dan probeert ze over de reling te hangen... Jennifer is nu 10 maanden.
Hiervoor bleef ze altijd of op haar buikje of netjes op haar rugje liggen... En ze wil ook gaan staan, maar ze kan het nog niet, maar dat zal niet lang meer gaan duren...

Dus ja wanneer .. dat moet je zelf bepalen aan de hand van je kindje...

Gr. Ilone

Hoi,
ik heb toevallig vorige week het bedje op de laagste stand gezet, Daniëlle is nu bijna 11 maanden en vorige week stond ze inene in de box bij oma, dus ik dacht ik neem geen risico en zet alles op de laagste stand nu.
Maar hangt gewoon erg van je kindje af, als ze nog geen aanstalten maakt om te gaan staan zou ik me niet zo druk maken,
groetjes van Sonja

Ik zou het meteen verlagen.
Kindjes gaan zo van het een op andere moment staan en als het dan nog zo hoog staat heb je wel een heel erg probleem..
Bij ons staat ie al een tijdje naar beneden, sinds april staat Jurian in de box.
Zou het echt doen, tis wel even wennen, en ja vind het ookw el balen dat ie naar beneden staat, maar tis puur voor de veiligheid, en dat staat natuurlijk voorop

Hallo!

ik heb het bedje vorige week naar beneden gezet. Alice is nu net 9 maand en doet eigenlijk nog niet zo veel maar ik had er geen goed gevoel meer bij. Ze kan elke keer zo inenen iets nieuws en als ze in bed ligt zie ik niet wat ze doet. Daarnaast ligt ze ook nog wel eens een tijdje wakker in bed en 'spookt' ze naar mijn idee van alles uit voordat ze gaat slapen. De box staat nog wel op de hoogste stand maar ik ben dan meestal wel in de buurt, hoewel ik denk dat deze van de week ook maar naar beneden gaat.
Moet er idd wel aan wennen zo laag maar alles went!

Groetjes

Hoi, wij hebben het bedje v/d week op de laagste stand gezet. Hij stond al op de middelste hoor. Maar Dylano probeert zich af en toe aan de spijltjes op te trekken, en voor je het weet staan ze...

Groetjes Debby.

Nou wij hebben hem ook meteen verlaagd van de week, ze was wakker geworden maar hoorde d'r nog lekker spelen, ga ik na een paar minuutjes kijken, zit ze op d'r hurkjes!! Nog even en ze kon er zo overheen kukelen!
Dus alvast doen hoor! oh ja ze is wel net 10 maanden, maar ja geen kind is hetzelfde!
groetjes!

Terug
Bovenaan