bed verlagen

Hoi,

wij hebben het ledikant al een maand of vier geleden omlaag gedaan. Op nieuwjaarsdag deed ik hem al op de middelste stand maar een paar weken later kon Stijngaan staan en toen heb ik meteen gereedschap opgezocht en het ledikantje op de laagste stand gedaan.

Groetjes van Marloes

hoi linda,
ik heb z'n bedje gister omlaag gedaan, hij lag na het eten nog even in de box en ineens zat hij op z'n knieen dus ben gelijk het bedje naar beneden gaan doen. het gaat ineens hard met dat mannetje.hij probeerde het wel steeds en zo lukt het ook, dus voor de veiligheid is beter om het dan gelijk maar te doen denk ik. succes
tim is nu 9 maanden dus bij iedereen is het ook wel verschillend

groetjes peetskie

Allemaal ontzettend bedankt voor de reacties. Door de reactie van Debby ben ik het bedje eens goed gaan bekijken en toen kwam ik er achter dat het bedje 3 standen heeft.
Hij staat nu nog in de allerhoogste, maar ik heb mijn man al opdracht gegeven om het bedje vanavond 1 stand lager te zetten. Die stand is als Marissa plots mocht gaan staan laag genoeg maar hij is nog wel zo hoog dat ik niet zo'n last van mijn buik krijg. Precies goed dus.

Liefs

Linda

Terug
Bovenaan