bed zwemmer

Hoihoi,

Je hebt speciale slaapzakken waarbij geen dekentje hoeft te gebruiken, die zijn van zichzelf dik genoeg. Misschien is dat een idee voor je. Kan me voorstellen dat je niet wil vastleggen!
 
Hoi,

Ik heb drie bedzwemmers zoals jij het zegt, de oudste is 9 en zelfs die vind ik nog regelmatig met zijn hoofd op het voeteneind, wat ik doe is ze zoals de andere al zeiden een lekkere dikke pyama romper lange mouwen en een slaapzakje aan, dekentje heb ik op die leeftijd nooit gebruikt, dan is er ook geen kans dat ze er verkeerd onder kruipen!
Ik zelf vond het niet nodig om ze vast te leggen of wat dan ook, ze bewegen gewoon graag in hun slaap en zo zou het warm genoeg moeten zijn!

Gr MJ
 
Hoi

Onze oudste nu 6 jaar. die lag altijd onder de deken uit ook snel slaapzakje aangedaan en in de winter een dikkere en dunnen heeft alltijd goed geslapen zonder deken en laken alleen met slaapzak.

Nu de jongste 11 maand had ook al snel een slaapzak aan want hij ligt echt helemaal door het hele bed in hoekje onderste boven overdwars maakt hem niks uit dus ook al snel deken en laken uit bed en in slaapzak gaat goed. en ondanks dat hij niet blijft liggen op een plek slaapt ie heel goed.
in de winter dikkere slaapzak en een dunnere die hij dan zomers krijgt.

groetjes jenny
 
Terug
Bovenaan