Bedankt! En hopelijk volgen jullie snel!!

A

Anoniem

Guest
Hi meiden!
Ik ben nu een dag verder en heb nog steeds een grote lach op mijn gezicht.
Als ik al jullie lieve berichtjes lees, krijg ik het helemaal warm. Ik hoop zo enorm dat jullie allemaal ook snel zwanger zijn. Ik wil jullie  op het novemberforum zien!! Ik zal heel hard duimen en ik probeer echt zwanger-vibes door de pc heen te sturen.

Waarschijnlijk hebben jullie hier niets aan, want iedereen weet het wel, maar ik wil toch even zeggen hoe het bij ons deze ronde gegaan is. Ik had deze ronde het gevoel dat ik heel snel mijn eisprong had, namelijk al  op dag 8  van mijn cyclus (gezien o.a. cervixslijm). Maar we hebben toen niet geklust, maar pas op dag 9, terwijl mijn temp toen al omhoog was! (Ik  moet er wel  bij zeggen dat ik niet  regelmatig tempte.)
Ik dacht toen dat we te laat geklust hadden, maar blijkbaar was het toch precies op tijd!!  Misschien hadden we (of eigenlijk hij) extra veel/goed  zaad, omdat we toen al anderhalve week niet meer geklust hadden? Ik weet het ook niet zeker hoor.

En daarna hebben we nog een tijdje om de dag geklust, omdat ik niet 100% zeker wist dat mijn eisprong  toen al  geweest was. Dus mijn advies is: neem de klustijd ruim!! En verder heb ik wel minimaal een kwartier met mijn billen omhoog gelegen, om het zaad een handje te helpen  en ben daarna blijven liggen (ik ben niet gaan plassen), maar zo deden we het de vorige rondes ook, dus het is helaas geen garantie voor succes.

Nou meiden, heel veel succes! En voor degenen die nog in spanning zitten: ik denk aan jullie en duim voor jullie!!

XX
Sandra

Hoi Sandra!

Jij zult vannacht heerlijk geslapen hebben!
Hoe voelt het nu lekker zwanger zijn??

Geniet ervan!!!

Groetjes,
Famke

Hoi Sandra,

Ik herken jouw verhaal, ik had namelijk ook het idee dat ik al heel snel weer mijn eisprong had. We zijn meteen vanaf die dag om de dag gaan klussen. Ook ga ik iedere keer met mijn billen omhoog liggen.
Helaas weet ik nog niet wanneer mijn nod is, 21 maart of 28 maart....en dat duurt nog zooooo lang. Liefst zou ik nu al testen maar dat heeft toch geen zin.
Heb trouwens niet echt klachten die lang aanhouden, gewoon af en toe een gek gevoel in mijn buik en soms wat opgeblazen borsten. Maar geen misselijkheid of pijnlijke borsten, herken jij dit. wat waren jouw klachten?
Maar genoeg gezeur over mij, geniet ervan meid en heel veel geluk!!
Groetjes kreeftje

Hi Famke!

Ik heb niet zo best geslapen, maar dat lag niet aan mij, maar aan mijn hond. We hebben een jonge hond pas geopereerd is en die was heel erg aan het piepen en blaffen vannacht, dus we hebben niet echt goed geslapen. Ze heeft ' s nachts een broekje aan over de wond en dat vindt ze zo vervelend dat ze de hele tijd zit te "zeuren". Maar verder voel ik me nog super hoor! Ik ben heel blij dat ik zwanger ben, maar het voelt soms nog wel een beetje gek.  
Ik heb wel buikpijn en hele pijnlijke borsten (voelt heel apart), maar dat hoort erbij, dus ik ben  daar zelfs  eigenlijk nog best blij mee ook.  Nu nog wel tenminste  

Hoe gaat het met jou?

XX
Sandra

Hi Kreeftje!

Nu al testen heeft inderdaad helaas geen zin, maar dat zeg je zelf ook al. Ik ben zelf uitgegaan van een cyclus van 4 weken. Dus ik heb niet gerekend vanaf het moment dat ik  mijn eisprong dacht te hebben, maar gewoon 4 weken vanaf mijn vorige menstruatie.

Ik heb sinds vorige week woensdag (dus 1 dag voor mijn verwachte nod) buikpijn en de andere klachten (pijnlijke borsten en een klein beetje misselijkheid/ zure oprispingen)  die ik heb, zijn pas maandag gekomen. Ik had wel al wat langer een opgeblazen gevoel (vooral mijn buik). Maar volgens mij had ik dat zelfs al voordat ik zwanger was (ook al vorige ronde) dus dat had niet direct met de zwangerschap te maken denk ik.

Succes met afwachten! Je hebt in ieder geval vaak genoeg geklust, dus daar kan het niet aan liggen .

Groetjes,
Sandra

Ook jij van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!

Geniet ervan!

Suus

Hoi Sandra,

Met mij gaat het wel goed hoor! Kom net terug van mijn werk en ga zo lekker naar mijn bedje toe. Nog steeds niet ongi hoor, maarja ik wacht maar gewoon af wanneer het nu eens komt.Dit weekend ga ik nog een testje doen (als ik het nog niet ongi ben) ERG frustrerend hoor! Heb veel hoofdpijn en nog altijd krampjes.

Slaap lekker en heel veel sterkte voor de hond. Zielig hoor!

Tot gauw,
Famke

Ha Sandra,

Vind het echt helemaal geweldig dat je zwanger bent. Ik ga je tips in acht nemen... hihi.
Ik weet echt niet meer wanneer ik nu ongi moet worden in de volgende ronde, dus laat staan dat ik weet wanneer ik vruchtbaar zou zijn... Dus ik probeer mijn lichaam nu ook heel goed in de gaten te houden... Achteraf gezien heb ik 17 dagen voor mijn menstruatie (gister geworden...) civixslijn opgemerkt. Ik had er toen nog niet zoveel erg in en wist niet echt wat dit betekende. Ik had het wel opgeschreven die datum. Dus ik heep het deze maand weer mee te maken en ga er dan ook op reageren!!! hihi.
Sterkte met je hond, geef hem een extra dikke knuffel. En geniet van je zwangerschap.
Groetjes J

Terug
Bovenaan