Bedankt! En hopelijk volgen jullie snel!!

Hi meiden!

Ik vind het vervelend  voor jullie dat  jullie nog in spanning zitten of met de volgende ronde moeten beginnen. Maar wanhoop niet, het kan zomaar ineens raak zijn.

J: Alvast veel  succes met  klussen weer deze ronde! En hopelijk is het dan wel raak! En nogmaals: Neem de klustijd ruim en klus dus  maar lekker veel (als je het op kan brengen )  

Kreeftje: Vervelend he, dat afwachten. Ik hoop voor je dat de "wachttijd" een beetje snel gaat. Hopelijk is het raak!!

Famke: Wat vervelend dat je nog steeds in spanning zit. En die hoofpijn is ook heel vervelend. Ik kan me goed voorstellen dat je er gek van wordt. Ga je nog een test doen? of wacht je af of je menstruatie toch doorbreekt? Ik ben je echt niet vergeten hoor, en ik leef nog erg met je mee! Een knuffel  en een kus  van mij!

En natuurlijk wens ik ook de andere meiden natuurlijk een snelle zwangerschap! Veel succes allemaal!

Liefs Sandra

p.s. Ik ben inmiddels zelf wat gestresster omdat ik op het zwanger-zijn forum  wat "nare" berichtjes lees over mogelijke miskramen en windeieren. Ik had er niet eens bij stil gestaan dat ik ook een windei zou kunnen hebben, maar ja, ik moet maar van het beste uitgaan denk ik. (dat probeer ik tenminste wel)

Hoi Sandra!

Lief dat je aan ons denk, vind ik echt heel errug lief van je!
Je moet maar niet te veel stil staan bij al die nare verhalen, geniet lekker van het zwanger zijn en maak je niet te veel ongerust!
Ik ben nog altijd heel blij voor je. Hoe voel je je voor de rest en is de papa al een beetje gewend aan het idee?
Ik heb nog steeds af en toe die hoofdpijn maar daar kan ik wel mee leven hoor. Ik wou dat ik eens ongi werd dan kunnen we weer verder.Ik ga morgen de 2e test doen ja toch!(toch nog maar een keertje, alhoewel ik misschien eigenlijk wel beter weet, maarja ik heb nu ook hele gevoelige borsten help!). Zoals je misschien al gelezen hebt vroeg ik me af of ik nu gewoon weer een eisprong zal krijgen ook als ik niet ongi ga worden.
Lieve Sandra bedankt voor je belangstelling en ik hoop je nog vaak te horen.

Liefs,
Famke

Hi Famke!
Wat leuk dat je zo snel reageert!
Ik ben heel benieuwd naar de uitslag als je weer gaat testen, dus ik kom morgen zeker weer even op dit forum kijken! Ik duim voor je en hoop echt voor je dat het toch raak is.

De papa is wel aan het idee gewend, maar vind het ook allemaal erg spannend. Hij zou het graag aan mensen willen vertellen, maar hij moet het van mij toch nog even voor zich houden. Ik kan het delen met iedereen hier op het forum en hij heeft natuurlijk niemand, behalve mij dan. Ik heb het alleen vanochtend aan mijn buurvrouwtje/vriendin verteld, omdat zij wist dat we bezig waren en ik zie haar best vaak. Haar vriend weet het inmiddels ook, dus dan kan mijn vriend misschien met hem praten.

Volgens mij zou het wel kunnen dat je alweer een eisprong kan krijgen, maar ik weet het niet zeker. Voor de zekerheid maar weer af en toe klussen is denk wel 'verstandig' . Maar je moet je er wel goed genoeg voor voelen natuurlijk.
Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

Liefs, Sandra

Terug
Bovenaan