Bedankt voor de felicitaties!!!

A

Anoniem

Guest
Echt super lief van jullie allemaal!!

Ben vandaag al weer voor het eerst buiten geweest en dat was heerlijk!
Caitlin doet het ook super.. Ze is nu al weer over haar geboortegewicht!
Kyano begint nu ook al aan zijn zusje te wennen alleen als ze begint te huilen dan raakt hij een beetje in paniek maar dat word ook al een stuk minder.
Ook Kyano maakt deze week zijn sprongetjes.. Niet normaal zeg!!
Staat hij ineens aan de tafel!!! Zo uit het niets... Nou de kraamtranen vloeide rijkelijk

Morgen gaan we een blokje om met zijn allen!
Oftewel heel de familie plus hond op stap
Echt ik kijk er enorm naar uit

Ondanks de vele complicaties zo wel voor als na de KS gaat het steeds iets beter met mij
Ik zal snel wat meer tikken maar ik ga nu nog ff lekker rusten en genieten van mijn kanjers!!!

Meiden nogmaals bedankt!!!

Hoi Jolanda,

Wat super fijn dat het nu allemaal zo goed gaat met jou en je 3 kanjers. Voel je je zelf ook al weer wat beter met de situatie?

groetjes Linda

He Lieverd,

Mooi om te lezen dat het al een stuk beter gaat. En inderdaad goed genieten!!

liefs Maris

Hoi Jolanda,

Ik ben pas nieuw op dit forum, dus ik weet nog niet precies van hoe en wat. Maar ik begrijp dat je pas bevallen bent? Gefeliciteerd!! Zou je misschien wat willen vertellen over jezelf, zodat ik helemaal op de hoogte ben!!

Groetjes mirjam

Hoi jolanda,

wat superdat ze zo goed groeit zeg. En dat je al lekker naar buiten gaat met haar. heerlijk hoor. Wat geef je, borstvoeding of flesvoeding?

Groetjes van marloes

Hoi Jolanda,

Fijn dat het goed gaat met jullie allemaal!! Hoop dat je ondanks alles lekker kunt genieten van deze tijd!!

Liefs,

Frieda

Hey Ladies,

Hier alles oke
Nou oke.... ik ben nog steeds herstellende maar iedere dag gaat het steeds een stukje beter
Kyano is nu al helemaal gewend aan zijn zusje en kan zowat de hele dag bij haar box staan en naar haar wijzen en kijken en lachen
En als hij speen er niet ligt dan brengt hij die kruipend naar haar toe
Echt heel schitterend en goed voor de tranen !!!!

Caitlin is net haar broer
Ze lijken echt op mekaar
Alleen lijkt Caitlin meer op mij dan haar vader
Maar dat is wel zo eerlijk want kyano lijkt weer sprekend op zijn vader

Wel jammer van het mooie weer want om nu naar buiten te gaan is ook niet echt uitnodigend.

Ik heb geprobeerd om borstvoeding te geven alleen vond ik het zelf niet leuk
Ik heb het in ieder geval geprobeerd en nu doe ik gewoon netjes om de 4 uurtjes kolven en krijgt de kleine uk het met de fles
En dat gaat hartstikke goed
Dus ik ga proberen dat nog even vol te houden

Ze komt 1x in de nacht dus echt iets te klagen heb ik niet
Whahah zou er zo nog 1 willen.....
Nee hoor het is mijn ten strengste afgeraden om voor een 3de te gaan
Dus dat doen we dan ook maar niet

Ik zal nog wat foto's plaatsen
Hihi ben natuurlijk wel een super trotste moeder met 2 super mooie kindjes !!!

Hier is ze net een uurtje oud !!

Bibi houdt haar goed in de gaten !!!

Echt is het geen plaatje ?!?!?

Hihi fijn he die kraamhormonen !!!
Ik moet ook iederen de foto's laten zien !!!

Dikke kus

WAUW!!!!!!!!!!!!!

Wat een prinsesje zeg. Echt helemaal lief. Zou bijna ook wel weer willen (bijna is niet helemaal) Jammer dat het borstvoeden niet helemaal gaat zoals je hoopte maar super dat je wel kolft zodat ze op die manier toch borstvoeding binnen krijgt. En zo'n trotse grote broer is toch ook helemaal lief. Geniet er maar lekker van en ik wil altijd wel zo'n lieve foto's zien dus hou je niet in!!!

liefs Linda

Terug
Bovenaan