Bedankt voor de felicitaties!!!

Ahhhhhhhhhhhhhhhh wat een schatje,kan me voorstellen dat je niet uitgekeken raakt. En lief zeg dat de "grote" broer alszo goed voor zijn zusje zorgt.

En wat het voeden betreft, je moet echt gewoon doen waar je je goed bij voelt hoor dat is ook het beste voor je kindje. Knap hoor dat je wel  kolft.

Doe het rustig aan en laat je goed verwennen.

groetjes chimene

Hoi Jolanda,

Geweldig goed om te horen dat het zo goed gaat. En wat een lieve grote broer dat is toch helemaal geweldig. Ik hoop dat het snel lekker weer wordt om naar buiten te gaan. Volgens mij vanaf morgen.

Geniet er maar lekker van en laat je maar eens lekker verwennen.

Groetjes
Inge

Hoi Jolanda,

wat een prachtig meisje. Leuk dat je ons zo op de hoogte houdt.

En ik vind het helemaal superdat je afkolft voor je dochter en haar op die manier toch nog bv geeft. super hoor!!!

Groetjes van marloes

hoi
wat een prachtig meisje,geweldig mooie foto,s.kan me voorstellen dat je trots bent.ik heb ook gekolft want borstvoeding wilde hier ook niet lukken,maar zo krijgt ze toch ook het allerbeste.veel geluk

gr petra

Omdat ik vorige week bijna een week ziek op bed heb gelegen zie ik de foto's nu ook voor het eerst: WAUW!
Nou dat hebben jullie mooi gemaakt hoor ;-)
Echt een heel mooi kindje. Als ik dat zie gaan hier de eierstokken ook rammelen hehe, maarja voorlopig niet, in maart gaat mijn vriend weer 5 maanden weg...

Geniet er maar van Inge! En veel sterkte met je PND, je slaat je er vast goed door!

groetjes Evelien

Terug
Bovenaan