Bedankt voor de steun...

A

Anoniem

Guest
hoi hoi allemaal.

Misschien kennen sommigen mij wel. Ik ben hier in de afgelopen 1,5 jaar enkele malen geweest... meestal met veel hoop, en daarna wat verdriet.

We, mijn vriendin en ik, porberen sinds januari 2007 al een kindje te krijgen.. echter zonder succes steeds. paar maal dacht ik dat het raak was, en zette dan mijn hoop op dit forum.. echter bleek steeds dat het toch niet zo was, en krijg dan veel steun van mensen hier op de site.

Sinds mei lopen we bij de Gyneacoloog.. We hebben diverse testen moeten doen, mijn zaad (was goed), bloed (was goed) samenlevingstest (was goed) en echo (was goed). De laatste test zouden we eind augustus krijgen, namelijk een kijkoperatie.

Omdat het afgelopen jaar vrij moeilijk was, en uiteraard door de liefde, heb ik mijn vriendin enkele weken gelden ten huwelijk gevraagd.. we trouwen in september. ik denk dat dit voor een groot gedeelte te maken heeft met het grote nieuws, WE ZIJN ZWANGER!!!!!!! Door de drukte van het regelen van het huwelijk hebben we weinig aan zwanger worden gedacht.. in direct is mijn vriendin zwanger.. we hebben gisteren  4 testen gedaan en alle 4 positief. vandaag wederom een test, en wederom een streepje.. duidelijker nog dan gisteren.

Ondanks mijn blijdschap wil ik toch iedereen een steuntje in de rug geven die hier zit.. ik hoop dat iedereen zsm zo blij kan zijn als mijzelf. ik denk echt dat zodra je je hoofd er een beetje af zet, je meer kans maakt.. probeer het eens.

Iedereen die mij heeft gesteunt in de afgelopen tijd, heeeel erg bedankt. Ondanks dat ik een man ben, kreeg ik toch erg veel steun.. waar ik veel aan had.

Iedereen heel veel succes, en indien er iets is.. meld het hier op de site.. deze toppers helpen je erbij ;)

Groeten Donald

Ohhh wat onzettend goed nieuws zeg!
Ik herhinner me nog wel dat we eens gekletst hebben idd
Had toen nog gevraagd hoe het ging, maar geen reactie
Ik vind dit eigenlijk veel leuker nieuws!

GEFELICITEERD met jullie ZWANGERSCHAP & HUWELIJK!

Heellll veeel geluk!

Liefs Nathalie

Van Harte Gefeliciteerd. Ik ben erg blij dat het voor jullie gelukt is en ik wens jullie een gezonde 8 maanden toe (maand 1 zal al wel om zijn). Veel geluk ook met jullie huwelijk!

Esk (ronde 14)

Wat een geweldig nieuws! Een mooier huwelijkscadeau kun je je niet wensen!!

Ik wens jou en je toekomstige vrouw een fijne zwangerschap toe en een geweldig mooie en liefdevolle trouwdag!  

Ik ben in mei getrouwd en het is echt een dag geworden om nooit meer te vergeten! Geniet van elk moment want de dag vliegt voorbij! Maar geniet vooral ook van elkaar!

X hopje

hoi Donald,

Heb je berichtjes indertijd gevolgd, maar wat een dubbel supernieuws nu!!
Ga lekker van elkaar genieten, en hopelijk over een maand of 8 ook van jullie nieuwe spruit!

Liefs Rimke

hoi donald!!

Ik heb indertijd ook jouw berichtjes allemaal gevolgd, maar heb er eigenlijk nooit op gereageerd, maar vond het wel ongelooflijk stoer van je dat je hier op het forum kwam!!
en je hoop, verdriet, e.d. gewoon uitte, dat zie je eigenlijk hier niet van mannen...
En op een gegeven moment kwam je niet meer, heb me toen nog wel afgevraagd hoe het met jullie was afgelopen.

En nu dit!!! echt geweldig voor jullie.. trouwen en zwanger, wat een pracht nieuws!!
Ik hoop dat jullie een fantastische dag krijgen samen en een heerlijke zwangerschap tegenmoet gaan!!

Je verhaal geeft me weer wat moed dat er na anderhalf jaar toch nog altijd een kans is, wij zijn ook al   een dik 14 maandan bezig, maar het is ons ook nog niet gegund.. hopelijk mogen wij en vele andere met ons jullie spoedig volgen!!

heeeeel veeeeel geluk samen!!!

veel liefs kleintje!!

Hoi iedereen,

Heel erg bedankt voor de super leuke reacties...

Zoals kleintje ook al zei: ik hoop echt dat jullie ook aan de beurt zullen zijn. Put inderdaad wat moet aan mijn verhaal, want je ziet... zelfs als je al bij de Gyn. loopt kun je zomaar ineens zwanger zijn.

Ik zal hier nog wel af en toe op kijken om te zien of jullie ook goed nieuws melden....

Heel veel succes,

Liefs Donald

Hoi donald,

Tjonge wat een super nieuws zeg !! Heb ook indertijd je berichtjes gevolgd en vind het helemaal super om dit nu te lezen. Geeft idd de burger ook weer moed he ! Zit nu ook alweer in ronde 13 ......wens jullie in september een super mooie dag toe en over een maand of acht een mooie maar bovenal gezonde uk !!! Geniet van elkaar en van alles wat er op dit moment gebeurd....

Liefs happy

Terug
Bovenaan