Bedankt voor de steun...

Hoi, hoi,

Ook ik heb je verhalen altijd wel gelezen en niet gereageerd maar vond het idd wel stoer dat een man ier op het forum was. Jullie hadden idd niet veel geluk en had daar vaak ook niet echt een antwoord op.

Maar goed nu super nieuws.

Van harte gefeliciteerd met jullie aanstaande huwelijk en wonder spruit.

Ik loop zelf ook bij de gyn en we willen ook gaan trouwen maar bij ons nog steeds niks maar we houden de moed erin zoals jullie ook hebben gedaan.

Groetjes Russell

Hey Donald,

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! En natuurlijk ook met jullie voorgenomen huwelijk!

Gr.
Baby09

Hoi Hoi,

Van harte Gefeliciteerd met de zwangerschap!!! Wat super voor jullie.
En een hele fijne trouwdag gewenst! Wij zijn afgelopen mei getrouwd en dat
was echt geweldig. Geniet van die dag, want hij vliegt voorbij!
En Geniet van jullie zwangerschap!!

Liefs,
Nancy

Ik heb eens iets van je gelezen een hele tijd terug. En nu lees ik dit en wilde ik jullie heel erg feliciteren met dit goede nieuws. Ik zou zeggen geniet, geniet, geniet en dat alles goed mag verlopen.

liefs,
          sterretje

Hallo Donald

Wat een geweldig nieuws zeg! SUPERGEFELICITEERD!
Ik heb je topics ook gevolgd, want ja het is wel bijzonder inderdaad, dat een man zich op zo'n 'vrouwenforum' meldt, en ik vind het ook erg knap dat jij als man zo jouw gevoelens durft te tonen (dat doen niet veel kerels jou na ).

Ik ben blij dat je op dit forum de steun hebt gevonden die je zocht en ik hoop dat jij en je bruid over ongeveer 8 maanden een prachtige gezonde baby in jullie armen mogen houden.
Het is jullie van harte gegund .

Groetjes, Anna

Terug
Bovenaan