bedankt voor......eh......niks

In mijn wanhopigheid toch het cb gebeld.Ze zouden me wel terugbellen. Nou 2 uur later eindelijk telefoon. Ik uitgelegd dat hij onverzadigbaar is en ik niet meer weet wat ik kan proberen. advies was: Bijvoeden met de fles. Waarop ik heel raar reageerde, want hij krijgt flesvoeding. ow zegt ze dan heb ik het verkeerde kindje voor me. Fijn. Opnieuw het verhaal doorgenomen en toen kwam het verlossende woord: Mevrouw u mag niet meer voeding gaan geven. Ja duh daarom belde ik ook. Zelf allerlei voorstellen gedaan, komt ze nog eens een keer met de opmerking: Dat zou ik niet doen want uw kindje heeft zo'n last van krampjes. Nou ja die heeft ie praktisch nooit. Nog steeds verkeerde kindje voor haar neus. Maar wat ik ook voorstelde: meer rijstebloem, liga of wat dan ook kreeg steeds het antwoord: Ja daar kan ik u niet over adviseren. Ze mogen het volgens mijn scherm pas met 4 maanden. Dus gevraagd wat ik in die maand dan moest. Nou doorgaan zoals u nu bezig bent. Dus ik moet een maand lang met een hongerig huilend kind blijven zitten? Dat was ook niet echt een optie. Vraagt ze ook nog eens of haar advies duidelijk was. Ik zeg welk advies? Dat ik zelf maar uit moet zoeken wat ik hem moet geven? Niet dus. Heb nog gevraagd wat de bezwaren waren van mijn voorgestelde opties en die had ze niet. Dus maar opnieuw uitvinden wat kan werken. Hij heeft zijn fles van 20.00 al om half 7 gehad en om 5 uur een kwart liga met een drupje roosvicee en water. Hij vond het heerlijk en is lekker rustig gebleven.

supertje: misschien een idee om juist een kleinere speen te gebruiken waardoor hij meer moeite moet doen voor zijn flesje en moe wordt en meer verzadigd raakt???

maar ik had het vanmiddag ook bij het cb.
Ik vertelde per ongeluk dat Lise op haar buik slaapt (stom!!).
Wij adviseren juist op de rug zegt ze blablabla
Ja dat weet ik zeg ik, maar dan is het de keuze voor een huilend kind dat niet slaapt de hele dag of een uitgerust en vrolijk meisje dat lekker op haar buikje slaapt.
Als ze straks gaan rollen van buik/rug en andersom zal ze misschien wel anders gaan slapen in bed, of niet.
Ja,maar dat duurt nog wel even zegt ze en probeer maar wel op haar rug te laten slapen hoor zegt ze. Ja hoor doen we zei ik (not!!)

Supertje, wat je eens kan proberen is een fles gebruiken waar ze harder moet werken, een kleinere stand dus!!

Een kind wat bv krijgt moet ook veel meer moeite doen, wij raken ook verzadigd doordat we moeten kauwen ed, als je een glas drinkt met alleen je hoeveelheid calorieen dan voel je je daarna ook niet verzadigd! Dus doordat je dan een kleinere stand speen gebruikt en er harder gezogen moet worden krijgen de hersenen ook sneller het signaal dat je verzadigd bent,,, pff, snap je hem nog?

@mj zijn er nog kleinere spenen dan avent 321 op 1 zelfs als het de papfles is. en een difrax speen? ik zou het echt niet weten maar jij hebt daar wat meer ervaring mee haha

Terug
Bovenaan