bedankt voor......eh......niks

Mijn ervaring is dat de Avent-spenen minimaal doorlaten.
Omdat Gideon zo gulzig was, zijn wij ook pas sinds deze week overgestapt op 2 en daar moet hij alsnog veel moeite voor doen!
Hij doet nu ongeveer 15 minuutjes over een fles.

Je zou ook een schepje Nutriton bij de voeding kunnen doen. Dat verdikt zonder dik te maken en laat de melk ook langzamer uit de fles stromen.

Moet zeggen dat we het nu een paar dagen zo doen en dat gaat super!

Ow ja, effe vergeten: de 1-2-3 van Avent laat veel te veel door! Die is niet te vergelijken met de normale 1,2 of 3.
De 'normale' hebben gewoon gaatjes, terwijl de variflow of 1-2-3 een gleufje hebben.
Gideon verslikt zich althans op stand 1 van die 1-2-3....

Ik had dental-spenen. Maar daar doet hij dan wel een uur mee. Beetje te lang. Ik heb nu de 1,2,3 speen (bibi) en gebruik hem alleen op standje 1 (zelfs de pap) Hij doet nu een minuutje of 15 tot 20 over een fles. Lijkt me toch lang genoeg. Maar heb vandaag de fles gegeven als hij niet meer te houden was. Zat 3,5 uur tussen en allemaal 200 ml. Niet meer water ofzo. Hij had om half 3 de fles van 4 uur al en heb om 5 uur de liga gegeven. Papje van gemaakt en als je het zag was het nog helemaal niets. Twee lepeltjes ongeveer. Maar hij had er voldoende aan tot zijn volgende fles. Om half 7 gegeven en nu geef ik de laatste om 11 uur en dan ook gewoon 200 ml. Kijken wat hij er van lust. Mocht ie weer laten staan geef ik hem morgen gewoon de laatse 135 en de andere 65 ml tussen die andere 2 flessen door. Zie wel hoe ik dan weer uit kom. Het is weer even vogelen en hulp van het cb krijg je dus niet.

@Louise Ja wat anders. Hahahaha. Ze zijn zo fijn. Grrrr. Moet zeggen dat de kraamverzorgster wel top was hoor. Maar dat is dan ook het enige goede. Kan ongeveer wel een boek schrijven over Thebe. (Ook over de thuiszorg)

@kelly, eigenlijk niet, ik heb de kinderen altijd de borst gegeven, hebben nooit flessen gehad,,haha
Maar veel vriendinnen wel, dus weet er wel iets van ;-)
@supertje, ja dat zou lang genoeg moeten zijn!
Maar fijn dat het vandaag beter ging!

Hoop dat het zo beter gaat... moet zeggen dat jorn over het algemeen ook een een half uur tot een uur eerder komt voor de fles.

vanochtend fles van 11 uur al om 10 en vanmiddag fles van 15.00 al om 14.30 .... denk ik mijn geval dat het komt omdat ie tussen de voedingen maar 1 tot anderhalf uur slaapt... heel druk is en daarom weer eerder nodig heeft.

Succes, kan je verder ook geen advies geven...

Terug
Bovenaan