Bedankt

Lieve  moeders,

Ik ben de trotse moeder van  Maddox.  Mijn mannetje  is nu 17 weken en ik lees al vanaf zijn geboortedag elke dag mee op dit forum. Ik ben zelf niet zo'n schrijver maar ik heb ontzettend veel gehad aan jullie berichten. Daarvoor wil ik alle moeders bedanken en ik zou zeggen ga zo door, want het is  een vast onderdeel van mijn dag geworden om onder het genot van een kop koffie lekker mee te lezen.

Groetjes,
Petra

Nou, petra... ik drink nu even een kopje koffie met je mee! I weet dat je koffie drnkt nu, want je bent aan het lezen...
Lees lekker mee en doe er je voordeel mee! En mocht je een keer de behoefte voelen om actief mee te schrijven, houd je niet in....

Groetjes

Rosanne, de trotse mama van Loek

Nou, eigenlijk vind ik het wel leuk en heb ik nu, we wat meer in ons ritme zitten, meer tijd om mee te schrijven. Dus waarschijnlijk gaan jullie me nu wat vaker horen!

Ha die Petra

Ben jij ook al zo'n laatbloeier?
Ik heb zelfs vanaf het einde van mijn zwangerschap alles van de (a.s) moeders meegelezen en ook ik voelde me enorm gesteund door hun verhalen.
Zeker toen ik overtijd ging lopen en het steeds zwaarder werd. Gelukkig was ik niet de enige, want sweety en kaltoum en 1 april hadden het net zo zwaar als ik.
Mijn zoontje is pas 5 april geboren, ik was 26 maart uitgerekend.
Inmiddels ben ik ook zover dat ik een beetje meepraat hier op het forum en ik vind het ook reuze gezellig. Het is alleen wel erg druk, ik kan niet alles meer bijhouden nu merk ik.

groetjes en welkom rachel

Terug
Bovenaan