Bedankt

Hoi Rachel,

Ja hoor, ik ben ook een laatbloeier!!! Ik las ook al mee op het zwangerforum en ook ik liep overtijd. Maddox is op 5 februari geboren en ik was op 26 januari uitgerekend. Ook ik had het erg zwaar op het eind en was dan ook de koning te rijk dat ik mijn kleine ventje eindelijk in mijn armen kon houden. Eigenlijk vind ik het erg leuk om actief mee te doen, merk ik nu, dus ik hoop je dan ook vaak tegen te komen. Nou laatbloeier, ik zeg maar zo: "beter laat dan nooit"!

groetjes,
Petra

hoi petra

Ik zie wel dat je ook nu net zo erg bent als ik. als je eenmaal begint te typen dan stop je niet meer hahahaha.
dan ben jij ook 41 weken en 3 dagen zwanger geweest. Wel toevallig 26 jan-26 mrt
en 5febr. en 5 april.
Is dit jouw eerste kindje of heb je al wat meer rondlopen. ik heb dus nog een dochter die in augustus 9 wordt.

groetjes rachel

Ja, het is bij mij altijd hollen of stilstaan!!! Nou ja, ik vind het wel gezellig nu. Maddox is mijn eerste kindje. Eigenlijk heb ik altijd gedacht dat ik kinderloos zou blijven, omdat ik voor Mark (dat is mijn lieffie) eigenlijk nooit iemand ben tegengekomen waar ik kinderen mee wilde. Nu ik eindelijk zo'n kleintje heb kan ik me een leven zonder kindje niet meer voorstellen. Ik ben nog steeds zo verliefd op mijn kleintje!!! Op dit moment zijn wij erg aan het dubben of we nog een tweede willen, ik kom daar  nog niet uit. Ik vind het vooral erg moeilijk omdat ik snel een keuze moet maken (ik ben natuurlijk wel al een oud beessie, hi hi).

Hallo Petra,

Ook van deze kant af wil ik je hartelijk welkom heten in onze kletsgroep. We hebben het hier reuze gezellig, wat ook wel te merken is, de groep groeit nog steeds en het forum wordt goed bezocht.
Ik ben ook een late mama. Ik ben 44 jaar en ben op 02-03-2007 bevallen van Rowan. Hier mee het levende bewijs dat je op deze leeftijd moeder kunt zijn en ook nog mama kunt worden. Ik heb ook nog een zoon van bijna 19 jaar, Wesley.

Ik hoop en met mij vele andere dat je nog veel plezier en gezelligheid mag beleven op dit forum.

Groetjes,

Annemiek

Ow, ik kwam door te scrollen nu pas de reactie van jou op mijn vraag tegen petra. Over of het je eerste kindje was.
Het gaat zo hard met de reacties hier op het forum dat je wel eens wat mist.

hihi

groetjes rachel

Terug
Bovenaan