beddraaier hier!

aaltje2

New member
Hallo allemaal!

Mijn dochter heeft een wat grotere slaapzak nodig en sinds zaterdag heeft ze dus een grotere. En ja hoor het duurde even maar nu is het zo ver, ze draait alle kanten op. Alleen hierdoor komt ze nogal eens vast te zitten, overdwars, of op de buik en ze kan niet terug. Dit bij het inslapen en daarom verloopt het slapen dus wat minder. Herkennen jullie dit en hebben jullie tips??

Groetjes
 
hier een okt mama, de onderkant van de slaapzak aan de achterkant van het matras eronder stoppen. Kreeg deze tip van mijn moeder.

succes ermee!
 
Ik weet het niet hoor, ik zou wel zeker de slaapzak los maken zodra je kind slaapt. Zelfs al zou mijn dochter zichzelf wakker houden door het draaien dan nog zou ik niet haar slaapzak vastmaken...
 
De slaapzak vastmaken kan echt geen kwaad hoor, ik heb het ook jaren gedaan bij mijn dochter.
Nu hebben we opnieuw een kleintje en die draait nog erger. We gebruiken nu de safeTsleep en het geeft hem net dat stukje geborgenheid die hij nodig heeft, hij slaapt sindsdien een stuk beter en we hoeven hem niet steeds recht te leggen.
 
De jongste heeft het nog niet, maar de oudste was drama. Die had ik dus vastgeknoopt aan de matras. Een touwtje door de armsgaten van de slaapzak en dat om de matras heen. Strak aantrekken en een strik erin. Probleem was verleden tijd en ik had mijn slapertje weer terug. Hij heeft zo gelegen totdat hij 2 werd. Daarna kon hij zonder.
 
Terug
Bovenaan