Bedje op de kamer?

Vooraf heb ik het idee dat mini lekker op zijn/haar eigen kamertje mag.
Maar heb al in mijn achterhoofd dat ik voor de zekerheid misschien tv weg moet halen, zodat de reiswieg er kan staan, mocht ik mini graag toch op de kamer willen... ze zeggen inderdaad dat het handig is ivm borstvoeding...

nou ja, we zullen zien: komt tijd, komt raad :p

Liefs,

T

Ik heb mijn kinderen in het begin altijd op m,n kamer gehad in een wiegje. De ousdte zo,n 3 mnden,toen werd ze te groot voor het wiegje en de middelste heeft bijna 6 mnd bij ons geslapen,want toen had ik een groter wiegje in bruikleen. Ik heb het altijd als zeer prettig ervaren.Overdag sliepen ze wel gewoon op hun kamertje. Ik heb het niet bewust gedaan voor de bv,want die heb ik ook niet lang kunnen geven,maar toen ik zwanger was van de oudste ben ik ook naar zo,n voorlichtingsavond geweest en daar werd het wel geadviseerd.De vrouw die de voorlichting gaf,zei iets waar ik me wel in kon vinden,dat de mens zo,n beetje het enige zoogdier is,dat z,n pasgeborenen gelijk een deur verder legt. Nu moet de kleine een beetje noodgedwongen bij ons slapen.Wij hebben hele grote slaapkamers ,maar niet ingedeeld voor 3 kids.Onze kamer is groot genoeg,dat we de helft daarvan inrichten als babykamer. We maken dan wel een afscheiding met gordijnpanelen en de eerste 3 mnd zet ik wel gewoon het wiegje naast m,n bed voor de nacht.In de toekomst wordt de grootste kinderkamer opgedeeld voor de 2 jongens,dat gaat met onze kamer niet,omdat daar nu ook een badkamer(tje) komt.Klinkt allemaal heel lux en sjiek,maar dat valt wel mee. De bovenverdieping is dag en nacht verschil met de onderverdieping,want dat is allemaal maar oud en krakkemikkig haha Heb eerst getwijfeld om m,n dochtertje en zoontje voorlopig op 1 kamer te doen,maar vond het geen prettig iedee om de kleine een verdieping lager te laten slapen dan ons en binnen handbereik van de kids. stel je voor dat ze in het bedje gaan klimmen ofzo.
Nee,lekker dicht bij mama!

Liefs

Wij willen ook dat de kleine bij ons slaapt op de kamer voor de eerste periode en dan zien we wel hoe het gaat.

Toch een wat fijner gevoel denk ik. Overdag leg ik de baby denk ik gewoon op zijn/haar kamer.

Liefs

Hallo Dames,

Bedankt voor jullie reactie`s.
Wel grappig dat ieder zo zijn eigen "ding" heeft.
Maar ik denk dat ik me maar eens niet zo druk moet maken om zulke dingen en idd maar gewoon op me af moet laten komen.
Het enigste nadeel is dat we alleen een bedje hebben en die zo vreselijk lomp (wel mooi :) ) is dat we hem niet zo 1,2 bij ons op de kamer hebben gezet.
Laat staan dat het past.

Nooit verwacht dat ik tijdens de zwangerschap op dingen terug zou komen, waarvan ik van te voren stellig zei: Nee, ik zou.....hahahah.

Idd komt tijd komt raad.:)

Thanks!

Hey,

Gister naar een voorlichtingsavond geweest. Die mevrouw raadde aan MINIMAAL 6 maanden! Maar uit de reacties van het publiek en vk kon ik wel opmaken dat iedereen dat behoorlijk lang vond.

Maar goed, was niet helemaal onder de indruk van haar kwaliteiten en kennis, dus weet niet hoe serieus ik haar wil nemen... Ging echt met een teleurgesteld gevoel naar huis! Omda tik niet echt iets geleerd had voro mijn gevoel

T

Wij twijfelen ook nog...
maar ik denk dat we het wiegje lekker naast ons bed neerzetten en dat de kleine eerst bij ons komt slapen. Mocht het niet prettig zijn dan kunnen we het snel genoeg veranderen. En dan wil ik de kleine overdag wel op zijn/haar eigen kamertje leggen. Daar heb ik dan gewoon het ledikantje al staan, kan hij/zij daar ook alvast een beetje aan wennen.
groetjes rosan

Terug
Bovenaan