Bedoeld voor flapuit26 (sorry ging niet helemaal goed)

Hallo  flapuit26 (sorry weet niet hoe ik anders op je moet reageren). Leef zeker weten zeer met je mee. En probeer me niet al te druk te maken. Morgen ga ik het VU bellen en dan hoop ik dat ze eerst een uitgebreid echoscopisch onderzoek willen doen. Maar ja dan wordt het waarschijnlijk te laat voor de vlokkentest. Mijn probleem met de vruchtwaterpunctie is inderdaad dat de uitslag lang duurt en dat   je het kindje al voelt bewegen (terwijl er misschien iets mis kan zijn). De beslissing wordt dan alleen maar moeilijker.

Heel veel sterkte in deze moeilijke en toch ook wel mooie tijd. Want mijn echo van gister was zo SCHATTIG dat je je haast niet voor kan stellen dat het niet gezond zou zijn.

Sterkte!!!  

Hoi Patty,

je kan het beste reageren door onder aan de topic/onderwerp op reageer te drukken, dan komt de nieuwe tekst onder de andere teksten, snap je?
Maar zo is het ook duidelijk

Hoelang ben je nu zwanger? Het ligt er namelijk aan hoever je bent welk onderzoek ze willen en gaan doen en natuurlijk wat je zelf wilt!
Dus jij gaat ook naar de VU? Dan woon je vast in de buurt?! Ik woon zelf in Amstelveen!
En wat is je leeftijd? Sorry dat ik zo nieuwschierig ben  , maar we zitten tenslotte een beetje in het zelfde schuitje (HELAAS!)

Wel grappig dat je zegt over die echo en hoe schattig het is en dat je je dan niet voor kan stellen dat het niet goed is.....wij hebben precies hetzelfde.
Mijn vriend zag het net voor de punctie op de echo en was en is er echt van overtuigd dat het een gezond, mooi kindje wordt! Nou laten we hopen dat dat ook zo is!

Hou je me op de hoogte hoe het met je gaat?
Zal ook heel hard voor jou duimen...

groetjes Inge

Hoi Inge, ja hoor je mag van mij alles weten. Kom uit Hoorn en ben 37 jaar. Heb al een zoontje van 3. En heb jij ook al kindjes? Vind het inderdaad een hele spannende tijd ALWEER. Zal zeker voor jullie duimen en hou me op de hoogte.

Sterke,

Hoi Patty,

wij hebben nog geen kinderen! Dus echt super spannend allemaal met de eerste keer zwanger zijn!

Hou je op de hoogte van de uitslag, al zal die ws nog wel 2 weken duren!
Sterkte donderdag in de VU

groetjes Inge

Hoi Monique,

dan wonen we idd dicht bij elkaar!
Hoe oud ben je als ik vragen mag?

En 8 weken zwanger, heb je al een echo gehad? Veel zwangerschapskwaaltjes?
Ik heb al meerdere echo's gehad zoals je kon lezen, en nu in afwachting van de uitslag van de punctie! Duim je ook voor mij?

Verder voel ik me prima, alleen veel pijn 's avonds in de liezen, lijkt net een oud wijf als ik stukje loop, hahah!

groetjes Inge

hoi inge,
ik ben 34 jaar.heb vorig jaar een mised abortion gehad bij 9 weken kwam ik er pas achter.heb met 6 weken een echo gehad en t hartje klopt gelukkig.heb 6 maart volgende echo.heb wiselende kwaaltjes.met vlagen misselijk.de ene dag gevoelige borsten de andere niet.wel last van onderrug en liezen....vooral met langdurig zitten.werk jij?ik werk bij de boni(supermarkt)ken je dat?
groetjes monique

Terug
Bovenaan