Hoi Monique,
wat apart, heb ook lage rugpijn en pijn in de liezen, zo erg zelfs dat ik 's avonds loop als een ouwe vrouw
Verder trekken de banden heel erg, maar neem het allemaal voor lief als straks de uitslag goed is!
Maar goed, krijg elke avond een massage van mijn lieve vriend, dus dat is wel prettig!
Ik werk nog 40 uur, als rayonmanager bij een farmaceutisch bedrijf. Dat is gewoon een luxe naam voor artsenbezoeker of vertegenwoordiger. Zit dus veel in de auto, heb een kwart van Nederland als rayon. Ben benieuwd of ik dat tot 34 weken ga volhouden, zoveel autorijden en in/uitstappen van mijn sportstoelen?!
Na mijn verlof wil ik 70% gaan werken, dus ene week 3 en ene week 4 dagen.
De kleine gaat dan 3 dagen naar kdv en vriend blijft om de vrijdag thuis.
Boni ken ik wel van naam, ben er nog nooit geweest. Ga altijd naar de Jumbo
Werk je al partime? En hoe ga je dat straks doen als de tweede er is?
Wel prettig dat je al met 6 weken ene goede echo hebt gehad ,stelde mij wel gerust, al was het vaak maar voor een paar dagen en dan sloeg de onzekerheid weer toe!
Zal heel hard voor je duimen dat de volgende echo ook weer super is!
groetjes Inge
wat apart, heb ook lage rugpijn en pijn in de liezen, zo erg zelfs dat ik 's avonds loop als een ouwe vrouw
Verder trekken de banden heel erg, maar neem het allemaal voor lief als straks de uitslag goed is!
Maar goed, krijg elke avond een massage van mijn lieve vriend, dus dat is wel prettig!
Ik werk nog 40 uur, als rayonmanager bij een farmaceutisch bedrijf. Dat is gewoon een luxe naam voor artsenbezoeker of vertegenwoordiger. Zit dus veel in de auto, heb een kwart van Nederland als rayon. Ben benieuwd of ik dat tot 34 weken ga volhouden, zoveel autorijden en in/uitstappen van mijn sportstoelen?!
Na mijn verlof wil ik 70% gaan werken, dus ene week 3 en ene week 4 dagen.
De kleine gaat dan 3 dagen naar kdv en vriend blijft om de vrijdag thuis.
Boni ken ik wel van naam, ben er nog nooit geweest. Ga altijd naar de Jumbo
Werk je al partime? En hoe ga je dat straks doen als de tweede er is?
Wel prettig dat je al met 6 weken ene goede echo hebt gehad ,stelde mij wel gerust, al was het vaak maar voor een paar dagen en dan sloeg de onzekerheid weer toe!
Zal heel hard voor je duimen dat de volgende echo ook weer super is!
groetjes Inge