Bedrag Sintinkopen

Hoi,

Gisteren heb ik de laatste sintinkopen online besteld en die worden als het goed is morgen geleverd! Ik vind het zo handig dat thuisbrengen. Geen gesleep met cadeaus die in te kleine tasjes zitten enz.
Ik vraag me af of jullie van tevoren een vast bedrag per kind hebben gereserveerd voor sinterklaas of dat je gewoon "raak" ga kopen en wel zie hoeveel je uitgeeft. En ben nu natuurlijk nog nieuwsgieriger naar het bedrag wat je eraan uitgeeft!
Als ik het nareken denk ik dat wij ongeveer aan 120/150 euro komen. Ik had het niet vooraf afgesproken. Ik zie overal leuke dingen...en nu vind ik het genoeg! Laat die Sint maar komen!

Groetjes Babybelle

Ik denk dat wij ongeveer hetzelfde bedrag als jullie hebben voor Rik!
Zit veel Duplo bij dus hij heeft neit veel kadoos, maar wel gave!!

Liefs Saskia

P.s. heb er zin in!!

We houden het budget wel in de gaten, maar ze krijgen hier evenveel cadeautjes. Dus alletwee 7 stuks. 2 cadeautjes zijn echt duurdere speelgoedjes, de rest zijn goedkopere dingetjes, zoals sokken, stickers, douchegel en zo.

Voor onszelf koop ik wat minder cadeautjes en eigenlijk wat we toch al nodig hebben, ook weer sokken, douchegel, en een cd tje.

Totaal zit ik al wel op zon 250 a 300 euro voor 4 personen. En dat vind ik ook mooi genoeg eerlijk gezegd.

Ik had vooraf 100 euro per kind in gedachten ik zit er ong. 15 euro overheen. Moet voor ilona nog 1 ding (familie huis van duplo, maar dat is besteld) en voor patrick 1 ding en dan ben ik klaar!!!
Leuk dat shoppen. Ze hebben hier trouwens ook allebei evenveel cadeautjes.
Ik hou van deze periode van het jaar! Leuk die spanning! Ilona praat hier haar broer achterna, maar patrick begint echt vragen te stellen!

x miranda

Hallo

Wij doen dit jaar eens wat rustiger aan. Vorig jaar hadden ze zoveel gekregen, ze raken echt verwend hier in huis. Daarom doen wij dit jaar 2 kado,s van bij elkaar rond de 25 euro.
Ook de familie houdt het dit jaar klein, van oma, tante e.d max 1 kado per kind.

Groeten Kirsten

Hier ook al gauw 150 euro per kind hoor..Je zit er ook zo aan. [ maal drie...]
Allemaal 1 groter ''wens cadeau'' zeg maar..en de rest gewoon een spel, oid.wat ze graag wilden..Gemiddeld 5 pakjes per kind probeer ik.En daarbij komen dan nog de dingen van opa en oma..
We hebben nog niets gekocht..ga er nu mee beginnen!
24e gaan paps en mams zonder kids op stap..alles in een keer is dit jaar de bedoeling!
Haha..Gr Rina

Wij hebben geen budget maar ik kom toch niet boven de 100euro uit dat vind ik voor een hummel van 2 veel te veel want hij weet toch niet echt waarom hij kadoos krijgt dus nu nog even wat minder..

gr mascha

ik heb een simpele barbie voor birgit gekocht van 9 euro :) hahaha
Nee wij doen dit jaar met Kerst wat uitgebreider, als heb ik nog GEEN idee wat ik voor die uk moet kopen.. ik heb een online lijstje, en mijn schoonmoeder is al flink aan het strepen geweest, dus zo rond de sint krijgt Birgit toch al een boel kadoos, mijn schoonmoeder kan zich altijd moeilijk inhouden, al wou ze t simpel houden dit jaar.
We doen met de sint wel wat kleine kado's met mijn ouders, dus de sfeer zit er vast wel in!
Ik heb dus nog wat meer tijd om na te denken over een evt groter kado voor Birgit... De tijd dat we er echt bewust mee aan de gang gaan is nog niet dit jaar!

Terug
Bovenaan