Bedrag Sintinkopen

I.v.m. de kredietcrisis geven wij niet zo veel uit (ook flink veel tegenslagen gehad)
Dus ik denk per kind misschien 25 euro van ons. En dan nog kadootjes van opa's en oma's en tante. En we doen zelf een lootje trekken en kadootje van 15 euro dan kopen voor de ander.

groetjes Mariska

wij doen hier sinterklaas klein en de kerst groot. Sinterklaas moet gewoon een leuke kleinigheid zijn. Ik heb wel een hoop schoen kadootjes en een paar kadootjes voor de dag zelf. Met Opa en Oma en de Ooms en Tantes hebben we afgesproken dat alleen de kids iets krijgen wat maximaal 10 euro mag kosten. Ik denk dat ik aan zo'n 50 euro zit voor haar voor Sinterklaas. Kerst wordt echter wel groter en dan ziten we rond de 200 euro voor haar

groetjes Linda

Ik heb het niet opgeteld maar ik we komen per kind niet boven de 100,- Ze zijn 2,5 en 10 maanden dus ik vind dat ook gewoon niet nodig.
Ze krijgen allebei een wat groter cadeau. Mette een babyborn en Jens een playskool auto en voor de rest dingen als Dora Memory, Klei, houten blokken ed.

gr.Ing

jeetje wat geven jullie een geld uit zeg! haha.. wij vieren voor t eerst sinterklaas bij de beide opa's en omás en nemen voor jelte 3kado's mee.
Komen niet per keer boven 50euro uit (dus uiteindelijk nog 100euro :-S) en daarbij krijgt hij van de opas en omas nog kados!
Dan de kleinigheidjes en lekkers die hij nog in zn schoen zal vinden, vind ik het genoeg!

Ben wel erg benieuwd hoe hij het gaat vinden allemaal! Eerder was ik geen fan van sinterklaas, maar nu met Jelte vind ik het steeds leuker vinden!
Hoewel ik nu ook al weer uitkijk naar de kerst hoor!!!

gr. Sas.

Terug
Bovenaan