Bedrijfsarts geweest...

Keetje meid,.wat een shit met die rug he!!!! Ik denk dat het pas na je zwangerschap weg zal zijn! En als je niet gauw stopt met werken denk ik dat je er na de bevalling ook nog last van zult he ben!!!!

Rustig aan en neem rust!!!!

Liefs

Wat een bezoek aan de arts weer zeg. Ze had zich lekker goed voorbereid.

Ik vind het schandalig van je werk dat ze het zo toch nog proberen om je de middagen aan het werk te krijgen. Ik heb er gewoon geen woorden voor.

Op tijd stoppen hè. Denk aan je kindjes en jezelf.

Hoi linn

Ppfff te grapig voor woorden
Heb je z,n pijn in rug meis Agag
Ik had ook last van rug pijn en loop in de ziektewet maa heb ook last van krampen in me benen waardoor ik niet kan werken ,om dat ik een lopen beroep heb ,maar sins ik zwanger bent heb ik daar wel minder last van af en toe last van rug en krampen in me benen is wel wat minder ;) ,,, gelukkig maar Meschien om dat ik al een tydje niet werk ,
Ik kreg vorige week van mij baas z,n brief waneer ik uit gerekend was maar om dat ik hie voor een bwz heb gehad en toen liep ik al in de ziektewet , en melde tog dat ik zwanger was , en heb nu ook weer gemeld na me 3maanden , hebben ze een fout gemaakt ,en denk dat ik over een maand beval pppffff te erg dat het komiche is knuff

Hmmm, sluit me volledig aan bij de rest
. Maar Lynn wat niet gaat dat gaat niet hè, Je hebt natuurlijk ook niet echt de ideale baan voor die rugpijn, veel staan.

Denk echt goed aan jezelf meid, straks na de bevalling is de eerste tijd best pittig en dan heb je al je energie hard nodig en ja ook je rug!

Terug
Bovenaan