bedrust

A

Anoniem

Guest
goedemiddag dames,

door complicaties moet ik nu al weken bedrust houden...niet echt mijn idee van een leuke zwangerschap...heeft 1 van jullie dezelfde ervaring?

groet     Evelien    

hoi evelien
ik niet gelukkig,maar ik moet wel rustig aan doen,wat ik al erg moeilijk vind.mag ik vragen hoelang je zwanger bent en wat de klachten zijn?
in ieder geval sterkte.
groetjes kari

hoihoi

zelf heb ik een week in het ziekenhuis gelegen
en daarna 2 weken plat thuis op de bank,
maar ik had ook niks anders kunnen doen
zo slecht als ik me toen voelde
en mag nu geen hele dagen werken.

liefs soepkipje (14weken zwanger)

hoi Kari,

heb 11 weken in ziekenhuis gelegen en moet het nu thuis rustig aandoen. Ben inmiddels gelukkig wel 32 weken.
Wat is jouw probleem?

groetjes

pff dat lijkt me erg zwaar, ik heb er geen ervaring mee, maar kan me d'r wel een klein beetje een voorstelling van maken. Ik heb eigenlijk weinig klachten, maar baal nu al dat ik zo immobiel ben en zoveel dingen moet laten. Dus wilde je eigenlijk gewoon even heel veel sterkte wensen!!
knufff
mama_ilse

Heel veel sterkte met je bedrust. Lijkt me erg moeilijk. Ik hoop dat je je toch een beetje kunt vermaken, zodat de tijd toch wat sneller voor bij gaat.
Sterkte.
Groetjes V.

thanks!     het leuke van thuis zijn is oa dat er weer fijn geinternet kan worden.....en het is natuurlijk allemaal voor het goede doel, hopen we dan maar!

groetjes       evelien

Tjonge....die persoon is overal reclame aan het maken.....kunnen we die persoon niet opgeven voor verwijderen door het Forum????

Gea

Terug
Bovenaan