bedtijd

A

Anoniem

Guest
hoe laat gaan die ukkies van jullie naar bed? En gaan ze op dat tijdstip naar bed omdat ze moe zijn? Of stoppen jullie ze op hetzelfde tijdstip in bed, ongeacht of ze moe zijn?

groetjes
Mie

Hier is het rond 19.30/20.00 uur de laatste fles en naar bed!
Ze is dan van 16.00 uur/16.30 uur wakker en wil daarna niet meer tussendoor slapen, terwijl ze wel rond 18.30 altijd al moe is!
Ze gaat rond 19.15/19.30 in bad en daarna dus een fles en dan (heeel moe!!) naar bed!

hoeveel uur slaapt die van jou dan overdag? VAndaag heeft mijn zoontje alleen 's ochtends van 10 tot 12 geslapen en is pas om 20 weer naar bed gegaan!! Normaal slaapt ie 's middags nog een uurtje, maar de laatste dagen wil hij 's avonds pas rond 21:30 uur slapen!!

groetjes
Mie

Hier eigenlijk hetzelfde als bij 4 dec.:
Als ze in bad moet, gaan we rond 19.00 uur naar boven; anders iets later.
En dan weer om 19.30 uur beneden voor de laatste borstvoeding. En dan meteen naar bed.
Ze is dan ook echt heel moe; ze slaapt nog maar zelden na haar middagslaap. We proberen het soms nog wel, maar meestal is het huilen, huilen, huilen in bed. Dus dan er maar weer uit. Ze is dan vaak wel wakker vanaf 15.30 uur.

Wilmi

Mijn dochtertje slaapt smorgens heeeel goed (kan haar na de eerste fles van 8.00, als ik niet hoef te werken, weer teug in bed leggen en dan slaapt ze tot 12.00!!!!)
en s'middags slaapt ze ook nog eens van ongeveer 14.00 tot ongeveer 16.00/16.30!
We hebben niks te klagen dus (niet te hard roepen he!!!) !
Na 16.00 uur slaapt ze dus tot 20.00 uur niet meer.

Hallo

Stijn slaapt overdag best redelijk. 's ochtends vanaf 900 tot 1100 dan spelen tot 13.30 en dan week een uurtje slapen. Als 1 van ons thuis is, slaapt hij tegen een uur of 5 nog een uurtje. Tussen half 8 en 8 gaat hij naar bed. Hij slaapt dan heerlijk de hele nacht tot een uur of 700.

Maar nu weet ik je vraag niet meer, haha. Ik ga even kijken.

Carina

oh ja, of het dus altijd hetzelfde tijdstip is of hij nou wel of niet moe is. NOu die had ik dus beantwoord. Ja altijd tussen half 8 en 8 of hij nou wel of niet moe is. Is hij trouwens altijd wel hoor.

Carina

Hoi,

Hier wordt het dus elke avond steeds later... ik denk dat we er 1 slaapje vanaf kunnen halen.
Voor 21.00 slaapt ze gewoon niet(meer)
Ze slaapt nog 2x per dag, ik denk dat het wel 1x kan nu... maar even uitproberen!!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan