bedtijd

Hoi
Met Eleni gaan we ook rond 19 uur naar boven (neem de fles meteen mee) en dan gaan we insmeren (iovm ekzeem) en omkleden en dan fles en hup in bed met de slaapzak.
Soms draait ze haar rondjes in bed voordat ze in slaap valt. Kan ook 20 uur worden maar ze word altijd moe rond 19 uur.
Groetjes

hoi hoi

linsey gaat om 21.00 naar bed wel of niet moe. Overdag slaapt ze van 11 uur tot 12 uur en van half 3 ongeveer tot 4 uur en van half 7 7 uur tot 8 uur.
nu heeft ze uitgevonden dat ze kan tijgeren dus is ze weer wat meer moe. want ze ligt echt noooooooooiiiiiit stil.

groetjes danielle

Simon wordt 's morgens om 8 uur wakker. Gaat dan van 10.3 fo 11 tot ong 12.30   slapen. En daarna slaapt hij dus niet meer tot hij om 18.15 uitgeteld naar zijn bed gaat, maar als hij nog niet moe is (haast nooit) wordt het best wel eens wat later.

Ik heb wel geprobeerd om hem tussendoor nog te laten slapen, maar dat wil hij niet.
Hij slaapt de nacht door tot 4.30. Dan krijgt hij een fles en slaapt tot 8 uur.

Ik zou liever hebben dat hij 's middags nog even slaapt, zodat we iets later kunnen eten. Hij gaat dan ook later naar bed, en slaapt dan misschien 's morgens wat langer. Ach, je hebt het niet voor het uitkiezen.

Groetjes Liesje

mijn kleintje gaat slapen wanneer hij zelf aangeeft dat hij moe is

vaak is het ongeveer rond dezelfde tijd maar  soms wisselt het ook

dus ongeveer ziet het zo uit

half acht wakker
negen uur naar bed
half elf wakker
half een naar bed
half twee wakker
half vier naar bed
half vijf wakker
half zeven naar bed
acht wakker
en kwart voor negen weer naar bed

savonds gaat hij eigenlijk altijd rond kwart voor negen naar bed gelijk naar zijn laatse flesje

Iris doet het zo:

20:00- 08:00 slapen
12:30-15:00 slapen
Rest van de dag wakker!!!!!!

Ze is nu bijna 8 maanden.

Terug
Bovenaan