bedtijd

hier was het gisteravond dus een drama en sliep ze pas om 21.14 ze was toen met haar gezicht in een knuffel aant huilen dus na 2 minuten stil was ik even benieuwd. dus deed de deur open en hoorde haar al snurken.
we willen het bedrekje eruit halen en als ze blijft liggen gaat wanneer het warmer word ook de slaapzak weg. omdat dit nu erg onhandig begint te worden (uitdoen, huilen bij aandoen e.d.)

half 8 is ze naar bed gegaan. na een lekker eucaliptus badje. en nu ligt ze te huilen. ben er 1 keer naar toe gegaan om haar te troosten. maar de stille momenten worden steeds langer. ze heeft een boekje die ze zelf wou lezen mee in bed dus komt wel goed dat ze zo slaapt hoop ik

het is gelukt! toen ze in bed lag ben ik na kwartier gaan troosten. en na nog een kwartier heb ik haar helemaal overstuur bij ons op bed gelegd en een flesje halfvolle melk gegeven. toen die op was ff knuffelen en weer naar bed! ze sliep meteen! ben zo trots op haar en dat voor de 1e nacht!

normaal ging ze naar bed en na 10 minuten huilen er weer uit en met slaapzak op de bank totdat ze moe was om naar bed te gaan. over een kwartier beginnen we weer! (was laat klaar met werk)

Terug
Bovenaan