Beduusd... wel of niet ?

Hi Tamdun,

Wat heerlijk, maar oook zo spannend! Hopelijk gaat het goed! Dat zou fantastisch zijn!
En ja, wonderen gebeuren echt nog steeds hoor, zijn wij er ook een van en zo lees je hier dus ook al meerdere verhalen.
Laat het snel weten als je meer weet!

he tamdum

wat een goed nieuws, ik blijf duimen voor je dat alles goed is en dat het volgende wk echt bevestigd wordt dat je zwanger bent. Je bent het nu al maar dat je meer rust er in vind.

dit is wel weer een opstekker voor ons, dat wonderen echt bestaan.

xxxxxx natas

Hey Tamdun,

Gefeliciteerd met dit voorlopig goede neiuws. Wat een lastige week is dit voor jou, maar als het resultaat positief is, dan heb je dat er vast voor over. Ik duim voor je.

En dikkiedik, jij ook nog hier, ik hoop ook van jou snel een dergelijk positief verhaal te horen, want ook jij bent al lange tijd bezig en schreef 2 jaar geleden ook al mee toch? sterkte

wenser

Hoi Tamdun,

Als eerste alvast gefeliciteerd met je zwangerschap ook al is deze pril. Hopelijk is je bloeduitslag van vandaag positief.
Zelf heb ik 2 maanden geleden een miskraam gehad en heb vorige week primolut voorgeschreven gekregen. Na 2 pillen had ik de volgende ochtend wat gezwollen borsten en ben sinds zondag misselijk. Zondag was de laatste dag primolut en heb hier nog niet op gereageerd en zit nu te twijfelen of ik zwanger ben, wat mij vervolgens weer onzeker maakt want je heb toch medicatie geslikt.
Heb jij bijwerklingen gehad van de primolut wat was jouw ervaring hiermee?

groetjes Danielle

Terug
Bovenaan