bedverhogers

Hoi meiden,

Ik heb een klein vraagje:
Het bed moet natuurlijk omhoog, maar de klossen van de thuiszorgwinkel passen niet (poten van het bed zijn rond en te groot) en eerlijk gezegd vind ik bierkratjes wat onstabiel...
Matras op het bed leggen kan ook niet want dan kom ik nog niet op 70cm uit.

Hebben jullie misschien nog goeie ideeën?

Groetjes

bierkratjes zijn stabieler dan je denkt hoor
bij mijn vorige bevalling mocht ik niet op zolder bevallen ivm geen stromend water daar...dus hadden we een heel oud eenpersoonsbed op de babykamer staan en aangezien die "poten" beugels waren konden we ook niks met de verhogers....dus 4 bierkratten gehaald en gelukt hoor geen probleem

Hoi hoi,

Wat ik wel eens bij gezinnen tegenkom ( ben kraamverzorgster) is dat de papa's van hout stevige verhogers hebben gemaakt met een " inkeping" in het midden zodat je bedpoten er niet van af kunnen glijden.

groetjes Danielle

ik zit er ook een beetje mee. onze poten zijn best groot in omvang en ik was dus ook dat bierkratjes niet zo stabiel zouden zijn. Nu hou ik wel van een gokje maar of dat tijdens de bevalling een goed idee is hahahh

Heey lady's

Heb mijn probleem ook bij wat collega's neergelegd en die zeiden ook dat bierkratjes uitstekend als bedverhogers werken.
Ik ga het dan toch maar proberen.

Hopelijk zijn ze er zo weer onder vandaan, want ik beval als het goed is in het ziekenhuis. Dus alleen nog een paar dagen voor de kraamzorg, en daarna weer gewoon op eigen hoogte.....

Thanks voor de reacties!

ons bed komt met klossen als nog niet op 70 cm
gelukkig geen geklaag gehoord en anders doet me man zelf wel het bed verschonen.
ik dacht ook bij bierkratjes dat niet stabiel zal zijn, maar zo te horen dus wel.
misschien idee als je logeerbed hebt die op klossen zetten.
ik dacht trouwens dat mede was voor bevalling dat bed op klossen moest, maar dus ook perse voor de kraamtijd. dan weleens waar alleen voor bed verschonen?! wat bij ons echt niet elke dag hoeft.
en succes met bier drinken haha gaat je man zoveel leeg drinken of geef je nog gauw een feestje?
grapje hoor!
groetjes van

Terug
Bovenaan