bedverhogers

kheb bij 1e ook bierkratjes gebruikt.. doen we nu weer .. mar hadden er dan wel plankjes van hout voor laten zagen bij bouwmarkt zodat poten van bed ook niet beschadigd raken..

bedverhogen is niet alleen voor bevallling en bed verschonen.. ik las in de info van de kraamzorg van mediplan dat je je bed op hoogte moet hebben omdat de kraamhulp jou ook moet verzorgen op bed iedere dag bv hechtingen controleren als je niet goed uit bed kan je wassen op bed... aanleggen van baby.. borst controle.. dus aangezien ze veel aan bed moeten werken en voor hun rug te besparen moet je je bed verhogen gelukkig is ons bed hoog genoeg hebben boxspring met topper erop... maar bierkratjes hoor ik van mijn nichtjes dat dat super werkt succes meiden

Ook wij hebben een boxspring en deze is 74cm hoog! Geen klossen of kratjes nodig dus!
Bij ons hadden ze gezegd dat t bed tegenwoordig tussen de 75 en 80 cm moet zijn...

nou dat worden dus ook hier bierkratjes. We hebben er twee leeg. Het grapjes hier is dat er wel bier gedronken moet worden, want we hebben de kratten nodig hahaha.

Terug
Bovenaan