bedzeil,zweet,kraakt,en glijd wat kan nog meer???

dag allemaal! heb gister me bed opgemaakt met bed zeil,wat een drama heb er 10 minuten ingelegen en er uit getrokken zijn er nog andere manieren om me matras te beschermen,want dit werkt niet,het zweet en kraakt en glijd maar moet uiteindlijk toch wat om me bed te berschermen????

Wat voor een bedzeil heb je dan? Ik heb nu dat matrasbeschermertje uit het kraampakket onder m'n hoeslaken liggen. Het ademt niet echt nee, maar kraakt eigenlijk bijna niet en blijft redelijk op z'n plek liggen ondanks al m'n moeizame gedraai...

Hoi,

Bij de Hema kun je waterdichte moltons kopen. Hier zit een laag onder die waterdicht is en werkt echt. Is niet zweterig en kraakt niet. Wel prijzig maar over een paar jaar weer te gebruiken als je kindje net zindelijk wordt.

Syl

Ja, goeie tip Syl!

Die waterdichte moltons gebruik ik inderdaad vopor mijn kinderen. En die kun je jaren lang eronder houden, voor het geval dat.
Dus echt geen weggegooid geld. Doen dus.

Groet, Zoya.

Hoi,
ik heb ook het idiote zeil erop gehad en met 1 minuut er weer afgehaald. Wat een drama. ik heb er nu nix op liggen en hoop dat mijn vliezen  's nachts niet breken ( mijn matras is pas een half jaar oud)
Zo'n molton waterdicht lijkt mij ook warm liggen.
Ik gok het erop.

groetjes,
Stanneke 38/4

hier heb ik toen ik hoogzwanger was van de 2e ook zo'n molton van de HEMA gekocht. Ideaal en niks geen last van warmte ed gehad.

toen mijn oudste een keer erg ziek was en veel begon te spugen overdag hebben we die ook op zijn bed gedaan, net een nieuw matras enzo, dus best jammer als dat kapot gaat natuurlijk.

Nu zijn we langzaam bezig met zindelijk worden en hij gaat er weer op hoor!!!

Ik heb het plastic uit het kraampakket gebruikt met een grote handdoek. Mijn vliezen zijn in bed gebroken en er kwam meteen een hele plens naar buiten, maar het is allemaal goed gegaan. Met een handdoek tussen mijn benen naar de badkamer 'rennen' nou ja strompelen hahaha.

Die moltons lijken me ook wel wat, ook voor zindelijk worden....

Groetjes,
Tess

Hoi,
Ik heb er sinds een week of drie wel zo'n wit plastic zeiltje onder liggen.
Kraken stoor ik me niet aan, en warm? Achja, ook zonder zeiltje is het warm.
Die moltons van de HEMA kosten geloof ik 22 euro ofzo, voor een 1 persoons. Moet zeggen dat ze niet heel lang meegaan!
Mijn zoontje heeft regelmatig een ongelukje in zijn bed, en ik was ze dus vaak, heb er 3, en na een aantal keren lekken ze toch door!
Daarvoor vind ik ze best duur dus.
Misschien niet meer in de droger doen?
Ga geen nieuwe meer kopen, hij krijgt dan ook gewoon een zeiltje hoor..Voor 1,99!
Groet R
Vandaag 40 weken en 6 dagen zwanger van de derde..

Terug
Bovenaan