@beensjacobs

Hey lieve allemaal,
Bedankt voor de reacties! Helpt wel!! Ik ben donderdagmiddag voor echo geweest. Mocht ineens om 3 uur komen! Het was bizar. We zagen 2 zwangerschapsringen wat kan betekenen dat het een tweeling zou kunnen zijn.. Er is wel duidelijk een weg/baan van bloed te zien in de baarmoeder dus dat neigt naar miskraam alleen is het niet met zekerheid te zeggen omdat ik op dat moment nog maar 6 wk en 2 dagen onderweg was. Ik moet het bloeden in de gaten houden en heb maandag weer een telefonische afspraak.. Pffft, ik krijg hierdoor weer hoop maar eigenlijk heb ik nog nergens zekerheid over! Nou, we zien het wel en ik probeer er voor te gaan..

Inmiddels is het zaterdag en heb ik geen hoop meer. Het bloeden is nog niet gestopt en ik heb de afgelopen dagen ook een hoop kleine stolseltjes verloren. Ik zie het somber in. Ben erg emotioneel deze dagen. Niet als onze kleine meid wakker is want dan moet alles gewoon doorgaan maar als ze ligt te slapen overvalt het mij gewoon weer. Bah, dit is echt vreselijk.

Liefs Heidi

:( oh nee.... das niet zo mooi.... Ik hoop voor je dat je maandag alsnog mag komen voor een nieuwe echo, zodat je verschilk kunt zien. En hopelijk zit er dan een levend vruchtje (of misschien stiekum toch 2)
DUIM VOOR JE!!!

X

Hey Allemaal,

Heb afgelopen maandag de VK aan de telefoon gehad. Helaas ben ik niets wijzer geworden. Ik moet nog een week wachten op een echo. 21 mei mag ik komen. Het vloeien is nu opgehouden. Het gevoel van in de de wachtkamer zitten bevalt mij helemaal niet. Heb liever zo snel mogelijk duidelijkheid. Weet ook wel dat dat niet zo maar kan maar dit is ook echt niets.
Houd jullie op de hoogte.

Liefs

Terug
Bovenaan