Beenweeen?

Hee dames,
Even voor de ervaringsdeskundigen onder ons: wie is bekend met beenweeen? Sinds een dag of 2 heb ik zo'n pijn aan m'n benen. Was er wel al bekend mee want heb het ook vaak genoeg gehad als ik ongesteld moest worden. Maar dan hield het niet zo lang aan als het nu doet en feit is dat weeën heftiger zijn dan menstruatiepijn. Het zit dus in m'n bovenbenen maar is soms zo heftig dat het door m'n hele benen straalt. Doe nu alles met dikke wintersokken aan en heb m'n benen steeds onder het dekbed om ze zo warm mogelijk te kunnen houden (en dat met het warme weer..) en natuurlijk zoveel mogelijk laten masseren door m'n vriend. Maar als dit de voorloper is van het echte werk kan ik wel zeggen dat ik toch echt niet thuis ga bevallen haha. Ben wel benieuwd of het iemand bekend in de oren klinkt.

Ben trouwens maandagmiddag een bloederige slijmprop verloren en sindsdien steeds meer een drukkend gevoel van onderen. Vooral als meneer wakker is en nu met de beenweeen (voorweeen?) is het meer en meer geworden, verlies ook steeds meer prut sinds m'n benen zo zeer doen. Zal dat enige betekenis hebben? Hoop steeds zo dat het vruchtwater is, maar tot nu toe blijft het gewoon bij vieze prut. Ben wel benieuwd naar of anderen dat ook hebben of hebben gehad.

Goh wat een heerlijk onderwerpje weer! Fijne dag nog iedereen!!

goh geen idee.ik heb wel snachts pijn tussen mijn benen.het voelt aan als een soort spierpijn en soms voelt het alsof ik helemaal beurs ben.sex heb ik al een tijd niet gehad dus daar kan het niet van zijn.hoop wel dat het minder word want als het nu al beurs is,wat is het straks na de bevalling dan?
beenweeen schijnen wel de heftigste weeen te zijn.hopelijk heeft iemand anders een tip voor je.
sterkte meid,hoop het snel gebeurt voor je ;-))

Ook geen idee, maar moest vanmorgen wel aan je denken opeens. Ik dacht: goh, Jess zal wel bevallen dit weekend. Geen idee waarom ik dat dacht.

Heel veel sterkte in ieder geval, douche lekker veel en doe rustig aan ( maar dat deed je al )

Ik heb ook geen ervaring met beenweeen maar het lijkt me erg pijnlijk. Neem een lekkere warme douche of een bad als dat lukt. Wie weet helpt het. Ik ga voor je duimen dat je dit weekend bevalt.

Doe rustig aan!

Liefs

ai ai!
Mag jij de vk niet bellen voor de slijmprop? Niet dat ze heel veel kan doen natuurlijk...
Mijn vk zei dat als er bloed en slijm bij zit dat het dan wijst op bevallen?

@langgewacht, hier kan het ook niet van de seks zijn. Zou niet weten hoe we nog seks zouden kunnen hebben met die dikke dromedarisbult en alles wat zeer doet. Vraag me inmiddels ook af hoe het moet zijn vlak na de bevalling, volgens mij ben ik dan echt helemaal afgepeigerd.

@bibi, je moet wel gelijk hebben hoor. Wil niet nog langer doorlopen :p

@baby, dankjewel!

@eses, nee ik hoef daarvoor niet te bellen. Had wel op internet gelezen dat het op een naderende bevalling wijst, maar zolang het niet een volle maandverband per uur is is er niets aan de hand. Aan de kleur te zien had het de dag ervoor wat gebloed, blijf wel flintertjes bloed verliezen naast de smeurie.. zal er wel bij horen. Hopen dat het inderdaad op een naderende bevalling wijst allemaal, maar het zal niet de eerste keer zijn dat ik uitzondering op de regel ben haha.

Ga straks lekker een douche nemen in de hoop dat het helpt. Duim voor jullie dat het ook niet lang meer zal duren!

Als het niet al te laat s avonds is en ik dus nog niet afgepeigerd, kan ik nog best genieten van seks. Alleen ben ik niet meer zo bewegelijk dat ik snel kan gaan verliggen etc. We hebben daar wel lol om, oma-seks.

Ik hoorde laatst dat rug- en beenweeen vaak komen doordat de baby als sterrenkijker begint aan het geboorteproces. Zijn achterhoofdje drukt dan op je endeldarm en daardoor heb je soms met 1cm al het gevoel dat je moet persen.

En hoe is het nu? Beetje weggetrokken of heeft het doorgezet??

Hier gaat het nog best met sexen al is de frequentie minimaal, verschillende tijden, 's avonds moe. Of volgende dag naar de dokter hihi

Maar variatie is er niet hoor ;)

Terug
Bovenaan