Beenweeen?

Oha tip bij beenweeen was niet masseren naar druk uitoefenen en naar die pijn toe met je gedachten er is voor de rest erg weinig aan te doen helaas

Succes!!

k breek ff in vanaf het Oktober forum ;-) 3 bevallingen gedaan, en 3x been wee-en en nu ben k bang gezien de 'voor tekenen' dat ik er weer niet onderuit kom ;-)
Nee ze zijn echt niet fijn (ik bedoel kan gaan zeggen dat t allemaal wel mee valt maar dan zou ik liegen, da mag ik niet van mn moeder :p) durf alleen dus echt niet te zeggen of ze erger of minder erg zijn als buik- en/of rug wee-en want die vergelijking heb ik dus niet....Wat ik hier boven las is inderdaad een goede tip; niet masseren maar proberen op de pijnlijkste plaats tegen druk te (laten) geven, been wee-en zijn verder, is mijn ervaring tenminste; niet weg te puffen of wat dan ook, dus probeer dat ook niet want dat is nutteloos verspilde energie die je o zo hard nodig hebt, en verder probeer(de) ik me altijd maar vast te houden dat bevallen voor niemand een pretje is en dus voor mij ook niet ongeacht welke wee-en je hebt....Je moet iets om te 'overleven' he?? :p
Verder kan ik je helaas weinig tips geven, ik geloof zelf ook niet dat been wee-en het pijnlijkst zijn, maar meer het lastigst omdat je er dus verder eigenlijk niets mee kan, maar; ja alweer zn cliche ik weet het; maar er zijn je miljoenen vrouwen voor gegaan; cliche maar bij mij werken dat soort cliches wel.
Sterkte en heel veel succes!

Terug
Bovenaan