Beenweeen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniem
  • Startdatum Startdatum
Oha tip bij beenweeen was niet masseren naar druk uitoefenen en naar die pijn toe met je gedachten er is voor de rest erg weinig aan te doen helaas

Succes!!

k breek ff in vanaf het Oktober forum ;-) 3 bevallingen gedaan, en 3x been wee-en en nu ben k bang gezien de 'voor tekenen' dat ik er weer niet onderuit kom ;-)
Nee ze zijn echt niet fijn (ik bedoel kan gaan zeggen dat t allemaal wel mee valt maar dan zou ik liegen, da mag ik niet van mn moeder 😛) durf alleen dus echt niet te zeggen of ze erger of minder erg zijn als buik- en/of rug wee-en want die vergelijking heb ik dus niet....Wat ik hier boven las is inderdaad een goede tip; niet masseren maar proberen op de pijnlijkste plaats tegen druk te (laten) geven, been wee-en zijn verder, is mijn ervaring tenminste; niet weg te puffen of wat dan ook, dus probeer dat ook niet want dat is nutteloos verspilde energie die je o zo hard nodig hebt, en verder probeer(de) ik me altijd maar vast te houden dat bevallen voor niemand een pretje is en dus voor mij ook niet ongeacht welke wee-en je hebt....Je moet iets om te 'overleven' he?? 😛
Verder kan ik je helaas weinig tips geven, ik geloof zelf ook niet dat been wee-en het pijnlijkst zijn, maar meer het lastigst omdat je er dus verder eigenlijk niets mee kan, maar; ja alweer zn cliche ik weet het; maar er zijn je miljoenen vrouwen voor gegaan; cliche maar bij mij werken dat soort cliches wel.
Sterkte en heel veel succes!

Terug
Bovenaan