Beetje bang

hallo meide,

nou net terug uit het ziekenhuis. was naar de vk en die vond wel gelijk een hartslag maar wilde toch even uitsluiten of het echt allemaal wel goed was dus moest voor een hartfilm naar ziekenhuis. eenmaal daar aan dat apparaat begint die kleine dame te trappen en bewegen grrrrrr ze waren gelukkig heel lief voor me en zeiden alleen maar goed dat ze het nu weer even laat zien.

alles was verder in orde, ook nog even urine getest was ook helemaal goed.

dus das een opluchting na het hart filmpje was ze gelijk ook weer actief de muts.

thanks voor al jullie medeleven etc ben toch blij dat ik gebeld heb ook al blijkt nu alles in orde.

fijn weekend allemaal.

hahaha geweldig, heel erg fijn dat alles goed is.
Vaak is het ook zo dat wanneer jij je drukker gaat maken omdat je niks meer denkt te voelen of niks voelt. Je kind een soort afweer daartegen heeft. Jij stress... kind stress en dan gaat ze nog minder bewegen en alleen stilzitten met alle vitale functies. Misschien dat dit ook nog mee speelde.

Groot gelijk dat je geweest bent!

Nu een beetje relaxen verder vandaan, genoeg stress gehad.

dat is een super fijn bericht, gelukkig was alles goed. goed dat je gebeld hebt hoor, stress is helemaal niet goed voor haar en nu kan je weer rustig verder genieten.

@ renaatje, ja dat dacht ik dus ook kan er nu gelukkig ook om lachen en had er ook effe goed de pe in gister in ziekenhuis. ze is nu vanacht en vandaag weer volop in de weer gelukkig.

Terug
Bovenaan