Beetje blij

A

Anoniem

Guest
Vanochtend ongi geworden, nog niet super veel maar aan de hevige krampen te vernemen komt de rest spoedig. natuurlijk wel beetje teleurstellign maar eigenlijk ook blij weet ik waar ik aan toe ben en kunnen we straks weer verder klussen! wat kan je lichaam je toch in de maling nemen of je geest!
liefs

jee meid, jouw lichaam heeft je zeker in de maling genomen! Ik hoop dat je deze week een beetje goed doorkomt. Succes!

Hoi Neomi
Ik denk dat jij wel zwanger bent geweest ik heb dit namelijk ook weleens gehad. Dan is het een vroege miskraam.
Sterkte morgen met je moeder!

He Neomi

Wat kan inderdaad je lichaam je voor de gek houden zeg! Ik leef met je mee meid.

Heel veel sterkte met het afscheid van je moeder.
Dikke knuf Tamara

ja het is zeker z dat je geest en je lichaam je heel erg voor de gek ken houden
maar ik heb zo iets ooit weet je zeker dat het raak is en dan is het raak
groetjes en veel plezier met genieten
Kus

Hey Neomi,
Da's jammer he? Je houd er toch nog rekening mee dat het 'raak' kan zijn, als je al zo lang over tijd bent. Kun je zien hoeveel geestelijk en lichamelijk met elkaar samen gaan. Dat weet ik ook maar al te goed....
Nou ja dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Kun je weer fijn klussen..
Heel veel sterkte voor morgen...
Liefs,

Fijn om te lezen! Ik volg je berichtjes al een tijdje. Misschien dat het overlijden van jouw moeder ook een rol heeft gespeeld met het op gang komen van je menstruatie. Geest en lichaam werken vaak sterk op elkaar in. Gegeven je positieve testen zal je overigens zeker zwanger zijn geweest.

Veel sterkte de komende tijd (en maandag) en laten we hopen dat het snel (weer) raak mag zijn.

tjee wat vervelend. nu moeten we weer samen opnieuw gaan klussen. misschien zijn we volgende ronde aan de beurt.

liefs hilda

Terug
Bovenaan