Beetje blij

laten we het hopen Hilda!!!eerst weer ff mijn cyclcus uitvogelen, nu van 26 en van 36 dagen dus ff kijken hoe dat nu gaat!
liefs

goh wat herkenbaar zo zit ik al een jaar. meot wel zeggen ben tot nu toe nog niet zo hevig geweest als nu. weet nu weer waarom ik aan de prikpil zat. ik weet dat het niet goed is maar ik blijf paracetamol slikken in combinatie met naproxen. ben blij dat ik nu thuis ben want dan slik ik niet aleen op mijn werk zodat ik de dag kan doorkomen. helaas voor mij moet ik nog tot maandag werken zucht. hoop maar dat het snel beter gaat.
als je tips heb graag.
alles voor het goede doel.

liefs

klinkt bekend. ebn het afgelopen jaar nog niet zo hevig geweest als nu. blijf paracetamol slikken in combinatie met naproxen, en ja ik weet dat dat niet goed is. maar ik moet toch wat als ik aan het werk ben. zit nu weer lekker thuis dus dan slik ik niet. helaas moet ik nog tot maandag werken hoop maar dat het snel beter gaat.
als je nog tips heb hoor ik het graag.
alles voor het goede doel.

liefs

Balen! Inderdaad wel duidelijkeid. Had het je graag anders gegund. Ons lichaam kan ons zeker goed voor de gek houden pff

Succes de volgende ronde. Lieve groet Lisette

jeetje wel balen, maar wel fijn dat je nu iets meer duidelijkheid hebt.
zoals een ander al zei zou het best kunnen dat je toch heel kort zwanger bent geweest maar dat het geen goede innesteling is geweest. dat idee had ik bij mezelf vorige maand ook heel veel voortekens wel 3 weken en na de rode duivels nergens geen last meer van. ik moet nog een week tot wat ik denk dat mijn nod is maar heb niet het idee dat het raak is deze maand.
veel sterkte nog dit weekend
groetjes linda

Terug
Bovenaan