beetje de weg kwijt...

Hi inge, d'r staat ook een berichtje van mij onder je vorige (wat een heen en weer gevlieg..) maarre wat een hartverwarmende reactie's hier boven..
Ik hoop dat je er wat aan hebt hoor!
Suc6!

simoon

Dag ontzettend lieve meiden,

Wat ben ik blij met jullie wijze woorden en ontroerende persoonlijke verhalen!! Ik moet er echt even een traantje van laten, het zoveelste :). Jullie hebben echt heel erg gelijk...

Ik heb inderdaad ook alleen maar rust vóór mijn eisprong. En hoe dichter mijn NOD nadert, hoe erger het wordt...

Lieve meiden, hartstikke bedankt voor jullie medeleven! Ik ga nog een paar daagjes afzien en dan weer met frisse moed ertegen aan.

En Po en Marielle: héél veel geluk met jullie zwangerschap en lief dat jullie zo solidair met de nog-niet-zwangeren onder ons zijn!

Dikke knuffels van Inge

Hoi Inge,

Wat zijn wij vrouwen toch eigenlijk allemaal hetzelfde. Vanaf het moment dat je zwanger wilt worden, ga je elke maand op alles letten en dat wordt naarmate de "rondes" meer worden steeds zenuwslopender. En inderdaad vanaf dat je ongi bent tot je eisprong heb je "rust" en daarna begint het gevoel weer te knagen, op alle symptoompjes letten, het gevoel en de gedachtes krijg je niet uit je lijf, wat je ook probeert en wat iedereen ook zegt. Maar waarom zou je het gevoel ook weg willen en moeten nemen, waarom zeggen mensen dat je er niet zoveel mee bezig moet zijn? Het is toch iets waar je bewust voor kiest en het geeft alleen maar aan hoe ontzettend graag je zwanger wilt zijn en dat is alleen maar goed en helemaal niet verkeerd!! Daarom is dit forum juist zo goed, daar kun je ervaringen uitwisselen met vrouwen die precies in hetzelfde schuitje zitten, hier kun je lekker van je afpraten en wordt er naar je geluisterd. Hier zijn geen mensen die je zeggen dat je er teveel mee bezig bent. Tegen mij zeggen ze dat ook hoor (zit zelf in ronde 10) maar een zaadcelletje gaat echt niet denken van: "Oh, die meid is er teveel mee bezig, dus zwem ik lekker maar de verkeerde kant op" :)
Meid, hou de moed erin, dat probeer ik ook, ik ben ook nergens anders mee bezig dan op alle symptoompjes letten.
Ik leef met je mee en gun je het van harte dat het maar snel raak mag zijn! En blijf vooral hier van je afpraten!!
Liefs, Chantal

Hoi Inge,
Las bij een vorig berichtje je verhaal. Ik heb ook een zoontje van 2jaar en 2mnd. Ook heb ik een keizersnee gehad. We proberen nu vanaf mei vorig jaar ook zwanger te worden, wat dus nog steeds niet is gelukt. Heb mijzelf ook al zo vaak afgevraagd of er na die keizersnee iets niet helemaal meer goed zit, omdat je uiteindelijk al een keer zwanger bent geweest.[zelfs al twee keer. eerste keer een miskraam na 11 wk.]Het was zo herkenbaar wat jij geschreven had. Had het zelf geschreven kunnen hebben. Hoop voor je dat je over een paar dagen toch een positief bericht achter kunt laten op dit forum. Kop op meid, blijf positief. Hoor van je hoe het afloop.
Groetjes Arina.

Inge, ik ben blij dat we met zoveel slimme meiden zijn die een echt hart hebben.
Alles is bijna gezegt hierboven , dus een wens van mij(de laatste goede fee en de boze fee was al verdwenen :)), voor jou: een knuffel en veel positieve kracht.

Lieve Inge,

Alle wijze woorden zijn al geschreven maar wil toch ff laten weten dat ik met je meeleef en hopelijk zie je het snel weer wat positiever dan nu en misschien is het wel raak! kan toch!

denk aan je liefs Chili

Terug
Bovenaan