beetje depri vandaag!

Hey meid,

Ja, 2,5...lekker peuterpuberen. Ik denk dat iedere moeder zich af en toe de haren uit haar kop wil trekken dan. Laat staan als je ook nog eens zwanger bent.

Ik kan me goed voorstellen dat je bang bent om weer een depressie te krijgen. Kun je er inderdaad nu al niet ergens voor terecht? Door dan nu je gevoelens goed uit te spreken, kun je er misschien wel beter mee omgaan en wordt een depressie misschien voorkomen?? of de kans erop minder??? Ik weet het niet hoor.

Ik hoop dat deze bevalling voor jou een stuk beter gaat en dat je er met een beter gevoel op terug kan kijken.

Verder een dikke knuffel vanuit hier!

hoi janne het fijne van je 1e ervaring is dat je er op voorbereid bent, je zat natuurlijk net als ik op zo'n grote roze wolk. Toen je 1e er eenmaal was en je na die zware bevalling ook nog eens voor dat kleine wezentje moest gaan zorgen, waar jij van dacht dat je dat met gemak zou doen, donderde je met een harde knal van die roze wolk. Ikke teminste wel...

Daardoor zakte ik in die depressie.Maar je weet dat dat dus ook kan. Nu ga je het allemaal anders doen en dat zal een betere en goeie uitwerking hebben op je 2e kindje hebben maar vooral op jezelf geloof me je komt er wel.

xxxxx nathy

Thanks Nathy,

Ik weet ook wel dat ik nu 10x sterker ben dan de vorige keer en een stuk beter voorbereid idd op een teleurstelling. Maar toch kan die angst je wel eens even naar de keel grijpen! Vooral op een dag slecht weer haha! Gelukkig schijnt vandaag het zonnetje en is het lekker weer! :D Weer even een oppepper!!

Liefs Janne

Ps.: Wat heb jij voor depressie gehad na je 1e?

@ Dittie
Jij ook bedankt vr je reactie!! Ik ga vol goede moed weer eens even praten met de VK! Wie weet lucht dat wel op!!

Knuf

Terug
Bovenaan