beetje depri

Hoi Ibbeltje,

Ik sluit mij aan bij de andere dames en bij jou. Wij zijn nu ook met de 1e ivf-poging bezig en ook ik heb die gevoelens. De ene keer zie ik mijzelf volgend jaar met een dikke buik rondlopen en de andere keer denk ik dit gaat niet goed.

Dit zijn echt de hormonen die spreken. Ik merk het wel aan mezelf. Moed houden en het komt allemaal goed moet je maar denken.

Ik hoop dat het bij de 1e poging gaat lukken. Daar gaan we toch allemaal voor??

Veel liefs
Nicole

Hier even een powerrrrrrrrrrrberichtje!!!
Ik ben die loser die een te hoge fsh heeft en er daardoor maar 2 follie wilden groeien waarvan er 1 verloren is gegaan...zaad was ook nog slecht dus hoe bedoel je klote!!!! Toch 1 emmy maar slechts 9 cellig (niet top) enne wat denk je?? ruim 7 weken zwanger!!!
Als je weer eens in een diep dalletje zit denk dan maar eens aan mijn wonderzwangerschap!! Jij kan het ook dat weet ik zeker!!! Kop op!! POWERRRRR!
lfs ing

hey Ibbeltje,
remember wij zitten in het zelfde schuitje....ik zit nu aan mijn laatste Lucrin en heb morgen mijn 1e IVF intake.
wat ik me ook afvraag...ik lees weleens reacties van de andere ladies hier dat ze ook aan de pil waren ten tijde van IVF? weet jij hier iets van af of iemand anders??

gr
FF

Hoi FF,

Ik heb dat ook gemerkt. Niet iedereen die met IVF bezig is, krijgt dezelfde hormonen. Ik ben ook niet eerst aan de pil geweest, maar meteen met Lucrin begonnen. Sommige krijgen inderdaad eerst de pil, daarna decapeptyl (of zoiets) om de cyclus stil te leggen. Bij mij en denk ook bij jou is dat meteen met Lucrin gebeurd. Geen idee waarom dit soms anders is. Ik weet alleen dat ik Lucrin heb gekregen wegens endometriose. Bij mij wordt de cyclus ook langer stilgelegd (3 maanden) dan normaal het geval is. Misschien dat dit de reden is?

Liefs, Ibbeltje

Terug
Bovenaan