Beetje druk, druk, druk, druk,... zucht..

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Ik ben de laatste dagen even niet zo heel erg actief met nieuwe topics uit de mouw schudden en foto's plaatsen. Dat kost me op dit moment even te veel tijd.. en die heb ik niet!!! teminste dat denk ik

Ik heb het erg druk met werken (vakantieperiode hè..pff), Kay's verjaardag zit er aan te komen en de week er op gaan we lekker op vakantie!!

Ik heb er allemaal erg veel zin in, maar zoals jullie weten ben ik een erg crea bea en wil ik voor die tijd een boel doen.. Wordt helemaal gek van aan alles denken en aan elkaar knutselen voor Kay's verjaardag haha..

Dus dames, het ligt écht niet aan die 3 die ik er sinds kort voor heb staan, maar gewoon aan tijdgebrek!!!!

Dus dan weten jullie dat.. Komt goed,.. trekt weer bij,.. ooit.. toch?  

Esmé mv Kay

Oh meissie
Ik weet hoe je je voelt, heb hetzelfde gehad.
Nog zo veel te doen in zo'n korte tijd.
Maar als het zondag is dan is het echt allemaal klaar geloof me.
En dan geniet je alleen maar.

Dus neem maar lekker de tijd om alles voor jezelf af te krijgen
Dikke kus van het koude en regenachtige zeeland
En geloof me alles komt goed!!!

Liefs Ilse

Ik bedoel uit het koude en regenachtige zeeland

Nachtblindheid slaat toe hahaha

Liefs Ilse

Hey, kalm an he! Je leeft maar één keer.
Hele fijne verjaardag straks, en alvast een heeeeeele fijne vakantie!
Liefs Nelleke

Hey!

Had je inderdaad al even gemist ja... Maar hier slaat het ook toe hoor, dat hele verjaardagsgebeuren! Zal nog wel drukker worden ook hier vrees ik... Net wat al gezegd is: je leeft maar één keer, ( dus maak er wat van, hihihi)
Spreek je snel weer!

-X- Marieke

Wat ben je allemaal aan het klussen dan Esmé? fótofótofóto

Hoi esmé,

Probleem is hier ook, veel te weinig uren in de dag. En nog zo veel te doen. Pffff.... komende weken blijven druk.

Heel veel succes met al je voorbereidingen!

Groetjes Nands

Nou esmee,
ik snap helemaal wat je bedoeld, ook hier weet ik af en toe niet waar ik de tijd vandaan moet halen.Voor mijn gevoel wil ik vaak veel te veel........
Heb nu vakantie dus probeer er maar zo veel mogelijk van te genieten, en dat zou jij ook lekker moeten doen... Maak plezier, doe alleen wat je wilt doen, kijk lekker uit naar de verjaardag van Kay en jullie vakantie en vooral.........geniet van dat lekkere ventje van je.

groetjes pally en alvast een hele dikke verjaardags kus van Chloë

Terug
Bovenaan