Beetje druk, druk, druk, druk,... zucht..

hoi
dat maakt toch helemaal niks uit joh.
ik zit hier de ene keer meer als de andere keer.
kost me dan ook gewoon te veel tijd.
zorg maar lekker dat je die dingetjes lekker kunt voorbereiden zodat het zostraks fantastische dagen worden.
oja ik zit hier nu op mijn werk in mijn pauze erg he..tis zo rustig vakantieperiode he.
groetjes piewie

ik heb net alle boodschappen gehaald (weg salaris hahaha) en hebben Kay's speel/tuinhuis bijna in elkaar gezet..

Foto's volgen..

Maar heb dus al een grote zorg minder!
Speeltuinhuis was bijna niet voor Kay's verjaardag geleverd omdat men geen transport kon vinden!! Gisten kwamen we thuis om 21:00 uur ligt alles ineens in de voortuin gemieterd!!

Alles door het huis heen moeten schouwen, en alles was zeike nat, maar ja,.. bedrijf was het zelf komen brengen en waren op goed geluk naar ons gereden. Dan bel je toch even lijkt mij?

Maar goed,.. Het staat bijna en ben helemaal happy er mee!! Wat is het ongelooflijk gaaf!!

Morgen kan ik weer werken, pff.. dus morgen avond nog alles versieren en klaarzetten en dan kan het feest beginnen!!

Esmé mv Kay

nou zeg je bent er maar druk mee enne niet vergeten adem te halen tussendoor

He alvast een fijne verjaardag gewenst voor zondag en geef Kay even een dikke knuffel van Tess

Liefs sandra

Die heb ik net voor zijn slapen aan hem gegeven,.. hij is meteen in slaap gevallen.
Wel handig die Tess-knuffels!!

Esmé mv Kay

Wow, wat een gaaf huisje zeg! Uh, volgens mij reageer ik nu op de verkeerde topic, maar wat geeft het. Oh ja, gewoon lekker relaxen en rustig aan doen; komt allemaal goed.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan