Beetje dubbel....

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Zaterdag ga ik en mijn vriend een dag en nacht naar Schevingen. DIt had ik hem voor z'n verjaardag gegeven... Heb er echt onwijs zin in, maar zat net te denken dat wij onze dochter wel erg lang niet zien....
Zaterdagmiddag na de lunch gaan we weg en komen zondagavond weer thuis..

Zit nu echt met een dubbel gevoel... Heb zoooooooooo ontzettend veel zin in het weekend, ff alleen met mijn vriend (is niet voorgekomen sinds de geboorte van Jennifer) en heb het al een maand geleden geboekt, dus kijk er al lang naar uit!!!
Hoop maar niet dat ik "heimwee" krijg naar mijn dochter... hihi... klinkt best gek of niet!

Nog meer meiden die hier last van hebben gehad???

Groetjes Ilone

Hoi Ilone,

Kan me goed voorstellen dat je een dubbel gevoel hebt. Maar het is ook wel heerlijk om een weekend met zijn 2en te zijn. En je hebt vast je mobieltje mee, dan kun je toch af en toe even bellen. Reken maar dat de kleine het ook super zal hebben. En als jullie nou ook lekker genieten dan krijgt ze een uitgeruste en gelukkige moeder terug. Wij zijn nog nooit langer dan 3 uur van Marissa weggeweest dus kan je helaas niet vertellen hoe het is. Ik ben na die paar uur al blij als ik terug ben. Geniet van jullie tijd samen!!!

groetjes Linda

Hoi Ilone,

Ik ben in april (toen was Tara 11 maanden oud) een dagje met mijn man en broertje naar een Duitse pretpark gegaan zonder Tara. Zij bleef bij mijn moeder achter. Of ik haar had gemist? Op sommige momenten wel, zoals andere kindjes zien in het pretpark, zittend in een buggy of spelend in een kinderattractie. Maar ik vond het ook erg leuk om zelf in attracties te gaan en gewoon weer even lekker dingen te doen zonder op Tara te letten. We haalden haar 's nachts weer slapend op en mijn moeder zei dat ze ons niet had gemist :) Af en toe zoiets doen is leuk, want je bent niet alleen maar mama, je bent ook nog gewoon een (jonge) vrouw die leuke dingen kan doen. Veel succes en veel plezier!

Groetjes,
Shivana

Hoi Ilone,

Het is vast heel erg, maar ik mis mijn kids niet zo snel......
Ik ben héél graag bij ze (laat ik dat voorop stellen), maar als ik iets zonder ze ga ondernemen, dan geniet ik daar zo van, dat ik ze niet mis.

Ik ben deze zomer een week op zomerkamp geweest. Natuurlijk vraag ik me dan regelmatig af hoe het met ze is en denk ik geregeld aan ze, maar ik vond het ook heerlijk om zonder ze bezig te zijn.

En eenmaal weer thuis, is het zoooo gezellig!

Groetjes, Karin

PS: Geniet ervan dit weekend. Ik hoop wel dat het dan wat minder hard waait.....

Hoi!

Wij gaan geregeld een dag/avond weg zonder Luuk..en hebben Luuk ook al een paar keer een weekendje bij oma laten logeren.
Ik moet wel zeggen dat ik er steeds meer moeite mee heb,ik werk sinds een half jaar weer  en zie hem daardoor ook door de week ongeveer 3 dagen niet,alleen savonds.
Komende zaterdag moet ik werken en zondag hebben wij een uitje zonder kids..dus zie ik hem ook 2 dagen bijna niet...dit vind ik ook best vervelend.
Van de andere kant geniet ik wel ontzettend als ik samen met hem ben,en doet het ons ook goed om met ons 2tjes wat leuks te doen.

Het is idd dubbel..maar je bent daardoor echt geen slechte moeder,vind ik.

Alvast een heel fijn weekend!!

Liefs,sindy

Hoi hoi,

ik herken je gevoel helemaal hoor!!
Ook wij doen Dylano weleens uit logeren. We hebben dan echt de tijd voor elkaar, en kunnen dan ff geen papa en mama zijn. Begrijp me niet verkeerd hoor, want we genieten echt van Dylano. Maar soms is het weleens ff lekker om er met zn 2tjes op uit te gaan.
We kijken wel echt uit naar het moment dat we hem weer zien. Heerlijk is dat dan, om je kind weer in je armen te sluiten.
Maar vaak heeft hij meer oog voor opa en oma, dan voor ons
Dus ik denk dat wij het er moeilijker mee hebben als Dylano, haha!!

Ik zou zeggen: Probeer lekker te genieten van jullie weekendje. Dat hebben jullie echt verdiend samen!!
En met Jeniffer komt het helemaal goed!!

Liefs Debby.

Herkenbaar dat je je er zorgen om maakt. Maar je moet toch gaan. Ik vind het niet zo heel lang. Je kindje zal het vast ook naar zijn zin hebben bij oppas. Geniet ervan! Je verdient het!

Ik moet zeggen dat wij Rik geregeld ergens laten slapen. En heb er niet veel moeite mee. Wel heb ik zoiets van zodra ik wakker ben bv de volgende ochtend ik Rik gelijk ga halen en knuffel hem helemaal plat. maar ik kan wel van mijn avond of weekend genieen dan hoor. Vind het ook goed voor de relatie.
Maar goed ik kan me je gevoel wel voorstellen meis, maar lekker genieten hoor!!!!

X Saskia

Terug
Bovenaan