Beetje dubbel....

Nou meiden, ben heerlijk van het weekend met mijn vent in Scheveningen geweest..We hebben echt genoten van de aandacht aan elkaar!!
Lekkere strandwandeling gemaakt, heerlijk uiteten, champagne in bad gedronken(!!), wezen stappen....Hmmm was een goed idee!!!

Wij kunnen er voorlopig weer helemaal tegenaan...
En dat is maar goed ook, want vanochtend om half 6 begon de dag al..hihi..ons boefje!!

Gr. van een uitgeruste  Ilone

quote: kaatje40 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-10-2008 14:49:38'));

Hoi Ilone,

Het is vast heel erg, maar ik mis mijn kids niet zo snel......
Ik ben héél graag bij ze (laat ik dat voorop stellen), maar als ik iets zonder ze ga ondernemen, dan geniet ik daar zo van, dat ik ze niet mis.

Ik ben deze zomer een week op zomerkamp geweest. Natuurlijk vraag ik me dan regelmatig af hoe het met ze is en denk ik geregeld aan ze, maar ik vond het ook heerlijk om zonder ze bezig te zijn.

En eenmaal weer thuis, is het zoooo gezellig!

Groetjes, Karin

Ha ha, wat heerlijk om te horen dat ik niet de enige ben. Ik mis ze ook niet als ik iets onderneem! Ik vind het zalig zonder kinderen! En ik vind het ook super om ze weer in de armen te sluiten uiteraard!
Toen mijn zoontje 10 weken was ging ik weer werken en bracht ik hem zonder moeite naar het KDV, ik vroeg mezelf toen af of dat niet raar was. En zo ging dat ook bij mijn dochtertje.
Maar goed, tuurlijk is het heel normaal als je ze wel op een bepaalde manier mist, alleen echt heimwee: dat lijkt me heel vervelend en misschien klopt dat ook niet helemaal????

PS: Geniet ervan dit weekend. Ik hoop wel dat het dan wat minder hard waait.....

Wij hebben in augustus een bruiloft gehad, toen is mijn dochter van 11.00 's ochtends tot 10 uur 's ochtends de volgende dag uit logeren geweest. Ik dacht dat ik haar heel erg zou missen, maar zon dag is dan zo volgepropt dat het zo voorbij gaat. Wel een keer of drie gebeld of het wel goed ging met mijn meissie.

En twee weken geleden is ze voor het eerst bij mijn ouders wezen logeren. Ook nog geen 24 uur, maar vind het dan toch wel lastig!!

Wij willen ook weer eens een weekeind met elkaar weg, maar ik zit er onwijs tegenaan te hikken, want wil eigenlijk mijn kleine meissie niet wegbrengen, maar wil wel weer eens ouderwets uit met mijn man....
Moeilijk, terwijl ik dat met mijn oudste helemaal niet heb. Mijn ex en ik gingen uit elkaar toen hij 6 maanden was, en toen was er gelijk een omgangsregeling, dus bij hem weet ik niet beter....

Hoi,

Wij brengen Maaike ook wel eens een nachtje naar opa en oma. Vaak hebben we dan een verjaardag of iets anders waarbij het niet handig is als ze meegaat. Op het moment zelf mis ik haar dan niet echt maar bij het thuiskomen vind het wel vervelend om haar lege kamertje te zien. Een heel weekend kan ik nog niet aan. Wel zou ik het heerlijk vinden maar ik ben bang dat ik haar dan toch te veel ga missen.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan