beetje genante vraag, maar wanneer hadden jullie weer seks?

A

Anoniem

Guest
Het is een beetje een genante vraag, maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar wanneer iedereen weer seks heeft gehad na de bevalling. Wij zijn pas (?) na 12 weken weer begonnen en ik vond het best heel eng in het begin. Er is toch een baby doorheen gekomen en ik ben ingescheurd. Gelukkig viel het mee en voelde ik geen pijn.

Hoi hoi,

Wij hebben het na 4 weken geprobeerd, hij mocht een klein stukje erin, maar moest er meteen weer uit!!!! Ik vond het ook heel eng en ik ben niet eens uitgescheurd!!!

Daarna met week 6 en dat ging wel, ik was nog steeds niet ontspannen, maar ik vond dat ik het wel moest proberen en met de tijd ging het beter! Soms heb ik nog een beetje een apart gevoel van binnen en mijn zoontje is nu al een half jaar. Soms denk ik dat ik strakker ben van onder nu, maar dat kan toch niethahaha

En ja nu....we mogen beide blij zijn als we het 1 keer in de 2 weken doen...wij zijn   kapot savonds an in de vrije uurtjes hebben we geen zin...knuffelen gelukkig wel veel!

liefs.......

Hi,

wij hebben pas twaalf weken na de geboorte 1x keer sex gehad, het deed geen pijn, maar ik vond het erg tegenvallen, niet fysiek maar psychisch, maar dat ligt aan onze relatie.... (véééél ruzie)

Hoi!

Wij hadden na 3 weken weer sex. Als ik nu terugkijk denk ik jemig! Das snel. Zeker omdat ik mijn bevalling als behoorlijk traumatisch heb ervaren en er eigenlijk niemand ook maar mag kijken naar mijn kruis, whahaha!
Van de scheuren en knippen heb ik weinig last gehad, maar het is nog steeds gevoelig. Denk dat dat meer psychisch is, ik span mijn bekkenspieren toch aan op de een of andere manier.
Nu doen we het weer regelmatig dus. Maar nog wel een stuk minder dan voor de zwangerschap......
Ieder zijn eigen tempo hoor!
Voelt het niet goed, dan moet je het niet doen??

Liefs Rimke

ik moet er nog aan beginnen (gisteren is het 14 weken geleden dat zoonlief geboren is met een goede knip), zie er wat tegen op... maar we hebben ons natuurlijk al bezig gehouden met de betere hand en spandiensten (zoals wij dat altijd noemen) hihi!

onze meisjes waren 8 weken toen we het voor de eerste keer weer probeerden. ik had best lang last van de knip  en vond het echt prettig. door de drukte zijn we er toen weer een paar weken niet aan toe gekomen en toen ging het beter. maar ook hier voelt het anders.

Hoihoi, wij hebben het denk ik weer na een week of 4 gedaan, vond het weer superspannend, maar geen problemen gehad!! Opzich doen we het weer regelmatig maar ook veel minder als voor de zwangerschap, ben 's avonds gewoon moe, vind het wel eens jammer hoor want twas altijd fijn zo'n intiem moment samen, maar ja mss als de kleine wat groter is. Vind het wel eens jammer voor mn man maar die zegt dat die blij is met ons, en net als ik, knuffelen alleen ook gewoon fijn vind.

Groetjes

Wij deden het na beide bevallingen weer na 5,5 week, nadat we de eerste weken het rustig aan hadden opgebouwd. Bij de eerste bevalling een totaal ruptur en bij de tweede bevalling een hele flinke knip, maar nagenoeg geen last gehad. Voordat de tweede kwam, zat ons gemiddelde op 3 soms 4 x in de week en nu, na de komst van de tweede zitten we op 2 x in de week.
We zijn beide nog steeds zeer tevreden over sexleven en hopen het zo te houden.
Gr. mamajo.

Terug
Bovenaan