A
Anoniem
Guest
Hoi!
Wij na 2 weken 'alweer', maar het was best pijnlijk, net alsof het weer de 1e keer was. Ik heb een keizersnede gehad, maar mijn zoontje heeft wel een paar uur 'klem' gezeten, misschien komt het daardoor? Ook hadden we al best lang niet meer gevreen,al 3 maanden voor de bevalling niet, m'n man durfde niet meer
, misschien ben ik toen 'gekrompen' ? Haha! Na een keer of 6 deed 't geen pijn meer gelukkig. Maar we vrijen nog niet zo veel, want mijn buik en litteken doe nog wel pijn (soms). En ook moe he.....doodop!!!! Volgens mij denken mannen; ha, dikke buik weg, ertegenaan! En vrouwen denken; voeden, verschonen, wassen, troosten, voeden, verschonen........... nu slapen!!!! Dus wij hebben ook wel eens woorden hoor, maar dat komt wel goed!
Groetjes Nanna
Wij na 2 weken 'alweer', maar het was best pijnlijk, net alsof het weer de 1e keer was. Ik heb een keizersnede gehad, maar mijn zoontje heeft wel een paar uur 'klem' gezeten, misschien komt het daardoor? Ook hadden we al best lang niet meer gevreen,al 3 maanden voor de bevalling niet, m'n man durfde niet meer
Groetjes Nanna