Beetje genante vraag

Hoe zit het bij jullie en sex hebben???Ik durf helemaal n iet meer, maar god ik droom er wel heel erg veel van pfff.
Bij de eerste 2 miskramen hebben we sex gehad en of het nou toeval was of niet,...het kwam allebei de keren af,...ik weet kan toeval zijn maar toch.
Wij hebben eigenlijk niet meer gevreeen sinds dat ik halverwege mn nod een positieve test had, dat toen eigenlijk n ie kon, want ik zat toen ong 12 dagen voor mn nod ofzo.
5 dagen voor mn nod getest en bleek toch echt zwanger te zijn,...dus kan je na gaan hoelang we al geen sex hebben gehad.Ik wil wel, maar durf niet.Heb het ook al een keer aan de verloskundige gevraagd, en die zei dat het echt goed vast zat en dat het gewoon kan.
Met de andere zwangerschappen heb ik hier geen last van gehad.Zelfs op de nacht dat mn zoon geboren was,...heb ik het nog gedaan, hahahawel met tegenzin, maar had gelezen dat dat de weeen op zou wekken, en diezelfde avond is toen jamie geboren.
Voor mijn man zal het ook wel een omschakeling zijn, we praten er wel over, maar begrijp mij wel, alleen het is en blijft een man heh, van 4 keer in de week soms 2 keer per dag naar niks,..kan mezelf voorstellen dat het voor hem ook ff wennen is.Soms denk ik, zullen we het maar proberen, maar is het avond,...komt die angst gewoon weer terug.
Hebben jullie hier ook last van of ben ik hier de enige???
Liefs nance

Ja heb ik ook. Vk zei ook dat het veilig zat, maar toch durf ik niet goed... Ik heb zelf het gevoel dat ik wat zekerder zal worden als ik de 12 weken voorbij ben. Pfff, nog 2 weken! ;-)

Snap je angst hoor!
Ben van het november forum.
Hier doen we het niet meer. Heb een miskraam gehad in januari en daardoor veel angst.
Ben nu 27 weken. Vorige maand hebben we sex gehad. Maar ik kreeg meteen na paar minuten al veel bloedverlies echt heel het bed zat onder. Was helemaal in paniek.
Met de baby niks aan de hand gelukkig.
Maar schrok echt heel erg. En mn vriend schrok er ook wel een beetje van. Hij snapt het helemaal gelukkig. En wij doen het niet meer tot de baby er is en alles van onderen weer normaal is.

Ik heb gewoon weg geen zin! Heb sinds dat ik weet dat ik zwanger ben 3x sex gehad en ben al 11 weken. Mn man is wel chago dat merk ik aan alles. Maar in het begin durfde ik niet. Maar nu, het hoeft van mij niet.

Wij deden het ook nooit totdat we een mooie goede echo hebben gehad. Logisch die angst maar goed het moet wel kunnen. Toch waren wij ook voorzichtig! Volg je gevoel. Doe het gewoon even niet! En als alles goed zit zal je straks ongetwijfeld wel weer durven. Trouwens je kunt ook seksen zonder penetratie... kan ook lekker zijn.

ik heb zelf gewoon sex gehad zoals het altijd was alleen was het bij ons andersom mijn man was heel bang en ik niet (voor mijn man zijn 1e kind).
het is voor iedereen anders en ik denk dat je gewoon je gevoel na moet gaan als het voor jezelf niet goed voelt moet je het zeker niet doen mischien dat het verder in zwangerschap beter voelt dat het dan wel lukt.

Hier ook dezelfde twijfels. We hebben het laatst toch wel gedaan sinds dat we weten dat ik zwanger ben. Ging wel goed, maar blijf nu toch steeds angstig bij het afvegen na het toilet of er bloed bij zit :S
Maar ik denk dat ik pas gerustgesteld ben na de 12 weken en na de 1e echo. Het schijnt dat je vanaf week 20 ofzo ook heel veel zin kunt gaan krijgen als vrouw, haha!

Terug
Bovenaan