Beetje laat, maar toch...........

Hello ladies, ik heb maar toch besloten mij aan te melden bij de mrt mammaclub. Ik heb braaf al jullie verhalen gelezen vanaf het begin, maar ben niet zo'n schrijfster.
Ik ben 33jr, zwanger van mijn eerste het wordt een jongen en ben 14 mrt uitgerekend.
ik hoop dat hij eerder komt, want sommige dagen valt het zwaar. Ik ben met 25 wk ivm bekkeninstabiliteit gestopt met werken en sinds een maand heb ik na een paar meters lopen al last van mijn rug.
Ik heb zelf het gevoel dat hij met 39wk komt, maar moet nog afwachten.

Dat was mijn verhaal.

Welkom hier, gezellig dat je mee komt kletsen!
Ik ben louise en zwanger van de 2de en ben 21 maart uitgerekend!
Ook ik zit thuis vanaf week 23 vanwege bekkeninstabiliteit.
Tot nu geen reden om te denken dat de kleine eerder komt denk zelfs de 24ste of de 26ste maart.
We wachten het af maar gezellig hoor dat je mee komt doen!

Liefs Louise

hoi hoi, welkom!!

ik ben geranda, 30 jaar, zwanger van onze eerste, nu 34w en 4 dagen zwanger.

Eh toen jij je aanmelde lag ik lekker te slapen. hihi.
ben je een nachtmens, of slaap je helaas zo slecht door de zwangerschap?

knuf smooty

hoi hoi...

Welkom bij de club, nooit te laat om mee te kletsen!

Ben Anneke 26 jaar en 34w1d zwanger van de eerste....

Hoop dat je de laatste weken nog wat goed doorkomt... want niks meer kunnen is vervelend... succes met de laatste loodjes

Liefs Anneke

Hoi!

Beter laat dan nooit, toch? Ik heb mij ook pas vorige week aangemeld op dit forum, ben ook niet zo'n schrijver...

Ook ik zit vanaf week 25 thuis! Had bij een val mijn stuit gekneusd en als gevolg hiervan bekkeninstabiliteit erbij gekregen!

Ik kan gelukkig nog wel een half uur lopen zonder al te veel pijn! De laatste weken kan ik ook weer een poos zitten aan tafel.

Succes met de laatste loodjes!

Ik ben 23 maart uitgerekend, we weten dat we een jongen krijgen en van mij mag ie ook best twee weekjes eerder komen!

Terug
Bovenaan