Beetje laat, maar toch...........

Inderdaad beter laat dan nooit!
Vind het heel gezellig dat je mee komt kletsen!

Ik ben Annemiek, 28 jaar, zwanger van onze derde knul en uitgerekend op 18 maart. Rekende er altijd op dat ie 2 weken later kwam, maar omdat hij vrij groot is (loopt ongeveer 3,5 week voor) begin ik een beetje te twijfelen of hij echt later zal komen!

Weet je, er is niemand die weet wanneer je bevalt, ook de meest ervaren gynaecoloog/verloskundige.

bij mij is het een gevoel, ook als ik naar mijn familie kijk die allen gelukkig nooit meer dan een paar dagen 'over tijd' waren, dus.....

Hallo,

Leuk dat je komt meekletsen! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!! hahahaha

Ik heet Anne ben 29 jaar en moeder van een zoontje (bijna 4)en dochtertje(bijna 2) en ben 36,1wk zwanger van een zoontje (13 maart)
gelukkig heb ik weer een hele fijne zwangerschap. Alleen laatste weken op mijn werk veel harde buiken gehad dus iets eerder gestopt maar verder hoor je mij niet klagen!!
Vervelend dat je last hebt van bekkeninstabiliteit, hoop voor je dat je er na de bevalling snel geen last meer van zult hebben.

Groetjes Anne

hoi idd leuk dat je je hebt aangemeld.

ik heet lorena ben 35 jaar en heb al drie kids, zoon van 8 en 2 meiden van 5 en 3.
heb ook bekkenklachten maar gelukkig nog net zo erg als sommigen van jullie die verplicht thuis zitten en niets kunnen doen. zolang ik mijn bekkenband omdoe kan ik lopen.

Terug
Bovenaan